![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,644 რეგისტრ.: 15-August 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,328 ![]() |
დიდი რაოდენობითიგროვებს გაზზს ბაკში და რა ვუშველო
![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(OSA-003 @ 15th August 2010 - 08:59) [snapback]165522[/snapback] თუ იმაზე ამბობო კრიშკის მოხსნის დროს ფცსსს რომ ამბობს ეგ ყველა ეგრე მერე ეგ რომ არაა სწორი იცით? და ის თუ იცით მაგან რა შეიძლება გამოიწვიოს? არ გეჩვენებათ რომ მანქანა ცივზე უკეთესად დადის? ჯერ ერთი ბაკში გაზების დაგროვებამ შეიძლება ის გამოიწვიოს რომ ერთ დღესაც შეიძლება ბუთქოს და ბაკი თავზე დაგახუროს. მერე მეორე ის რომ ბაკში შექმნილი ქნევა ხელს უშლია ბენზინის წნევის რეგულატორის მიერ უკან დაბრუნებული ბენზინის ბაკში ჩასვლას და შედეგას სმესი ირევა. მერე მესამე, როცა ვერ ხდება ბაკიც ვენტილაცია, ხდება შემდეგი რამე: პაუკზე აყენია CPC სელენოიდი, რომლის გახსნის დროსაც ეკუმ იცის თუ რამდენი ჰაერი უნდა შემოდიოდეს იქედან და ავტომატრად უმატებს MAF-ის მიერ დათვლილ ჰაერს იმ ჰაერის რაოდენობას რომელსაც ბაკიდან ელოდება. თუ ლამდა კარგია , მაშინ ლამდას მიხედვით აკორექტირებს სმესს, მაგრამ ჩვენი ლამბდების პირობებში არც თუ ისე სახარბიელოა არავებტილირებადი ბაკით სიარული. ტურბინიან მანქანებში კიდევ უფრო რთულადაა საქმე. კერძოდ: ბაკთან დგას რაღაც ორმხრივი კლაპანი (double way valve) რომელზეც სამი შლანგია მიერთებული 1.პაუკი 2.ბაკი 3. ატმოსფერო და ბაკის გაბერვა შეიძლება გამოწვაული იყოს ამ კლაპნის გაფუჭებით. ამ კლაპანმა, ადსორბერთან ერთად იცის რომ თუ პაუკი წნევა უარყოფითია, მაშინ უნდა გაატაროს ჰაერი და თუ დადებითია, მაშინ არა და აბა დაფიქრდით რა ხდება როცა ეს კლაპანი გაფუჭებულია და როცა კარგად ბუსტავ? ხდება ის რომ ბუსტი მატორის გარდა ბაკსაც წარმატებით ბერავს. სხვათაშორის ბაკის ვენტილაციის სუსტემის გაუმართაობამ იცის როცა ბოლომდე მიდგმულზე ისე კარგად ვერ მიაქვს როგორც ოდნავ აშვებულზე. და კიდევ: სუბარუს მანუალში თუ ჩავიხედავთ იქ არის ასეთი თავი: სიმპტომური დიაგნოსტიკა, სადაც აღწერილია ესა თუ ის სიმპტომი რა მიზით შეიძლება იყოს გამოწვეული და ამ მიზეზებს თავის წონა აქვთ, ანუ რამდენად მნიშვნელოვანია ეს მიზეზი, რამდენად ხშირად ხდება და რამდენად ძლიერად მოქმედებს იმ სიმპტომზე რომელიც აღწერილია. მიზეზები კლასიფიცირდება A ,B და C კატეგორიებად და ძრავის გაწვის დაკარგვას, ბევრ წვას და ძრავის არასწორ მუშაობას ერთერთმიზეზად ბაკის ვენტილაციის მწყობრიდან გამოსვლა უწერია და ეს არის A კლასის მიზეზებში, ანუ იმ მიზეზთა შორისაა რომელიც ყველზე მნიშვნელოვანია, ასე რომ აქ "დაიკიდე" არ გამოდის და არაა ეს სახუმარო თემა, 2 კვირაა ვაპირებ ამ თემის გახსნას და ვერ მოვიცალე. P.S. ადსორბერიდან ერთი მილი ატმოსფეროში რომ გამოდის ისაც ეყენია ერთი ცალმხრივგამტარი კლაპანი (ნიპელი) რომელიც ბაკიდენ გარეთ არ უშვებს გაზებს და როცა პაუკი ბაკიდან იწოვს, მაგ დროს რომ ვაკუუმი არ შეიქმნდს ბაკში, ის უარყოფითი წნევა აქმოსფეროდან შემოსული ჰაერით კომპენსირდება |
|
|
![]() ![]() |