IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ბაკში გაზსს იგროვებს
sagi
გამოხმაურება Aug 15 2010, 02:34
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,644
რეგისტრ.: 15-August 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,328




დიდი რაოდენობითიგროვებს გაზზს ბაკში და რა ვუშველო sad.gif ცირკულაციას არ აკეტებს საერთოთ sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Aug 16 2010, 02:57
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(OSA-003 @ 15th August 2010 - 08:59) [snapback]165522[/snapback]
თუ იმაზე ამბობო კრიშკის მოხსნის დროს ფცსსს რომ ამბობს ეგ ყველა ეგრე

მერე ეგ რომ არაა სწორი იცით?
და ის თუ იცით მაგან რა შეიძლება გამოიწვიოს?
არ გეჩვენებათ რომ მანქანა ცივზე უკეთესად დადის?
ჯერ ერთი ბაკში გაზების დაგროვებამ შეიძლება ის გამოიწვიოს რომ ერთ დღესაც შეიძლება ბუთქოს და ბაკი თავზე დაგახუროს.
მერე მეორე ის რომ ბაკში შექმნილი ქნევა ხელს უშლია ბენზინის წნევის რეგულატორის მიერ უკან დაბრუნებული ბენზინის ბაკში ჩასვლას და შედეგას სმესი ირევა.
მერე მესამე, როცა ვერ ხდება ბაკიც ვენტილაცია, ხდება შემდეგი რამე: პაუკზე აყენია CPC სელენოიდი, რომლის გახსნის დროსაც ეკუმ იცის თუ რამდენი ჰაერი უნდა შემოდიოდეს იქედან და ავტომატრად უმატებს MAF-ის მიერ დათვლილ ჰაერს იმ ჰაერის რაოდენობას რომელსაც ბაკიდან ელოდება. თუ ლამდა კარგია , მაშინ ლამდას მიხედვით აკორექტირებს სმესს, მაგრამ ჩვენი ლამბდების პირობებში არც თუ ისე სახარბიელოა არავებტილირებადი ბაკით სიარული.
ტურბინიან მანქანებში კიდევ უფრო რთულადაა საქმე.
კერძოდ: ბაკთან დგას რაღაც ორმხრივი კლაპანი (double way valve) რომელზეც სამი შლანგია მიერთებული 1.პაუკი 2.ბაკი 3. ატმოსფერო
და ბაკის გაბერვა შეიძლება გამოწვაული იყოს ამ კლაპნის გაფუჭებით. ამ კლაპანმა, ადსორბერთან ერთად იცის რომ თუ პაუკი წნევა უარყოფითია, მაშინ უნდა გაატაროს ჰაერი და თუ დადებითია, მაშინ არა და აბა დაფიქრდით რა ხდება როცა ეს კლაპანი გაფუჭებულია და როცა კარგად ბუსტავ? ხდება ის რომ ბუსტი მატორის გარდა ბაკსაც წარმატებით ბერავს.
სხვათაშორის ბაკის ვენტილაციის სუსტემის გაუმართაობამ იცის როცა ბოლომდე მიდგმულზე ისე კარგად ვერ მიაქვს როგორც ოდნავ აშვებულზე.
და კიდევ: სუბარუს მანუალში თუ ჩავიხედავთ იქ არის ასეთი თავი: სიმპტომური დიაგნოსტიკა, სადაც აღწერილია ესა თუ ის სიმპტომი რა მიზით შეიძლება იყოს გამოწვეული და ამ მიზეზებს თავის წონა აქვთ, ანუ რამდენად მნიშვნელოვანია ეს მიზეზი, რამდენად ხშირად ხდება და რამდენად ძლიერად მოქმედებს იმ სიმპტომზე რომელიც აღწერილია. მიზეზები კლასიფიცირდება A ,B და C კატეგორიებად და ძრავის გაწვის დაკარგვას, ბევრ წვას და ძრავის არასწორ მუშაობას ერთერთმიზეზად ბაკის ვენტილაციის მწყობრიდან გამოსვლა უწერია და ეს არის A კლასის მიზეზებში, ანუ იმ მიზეზთა შორისაა რომელიც ყველზე მნიშვნელოვანია, ასე რომ აქ "დაიკიდე" არ გამოდის და არაა ეს სახუმარო თემა, 2 კვირაა ვაპირებ ამ თემის გახსნას და ვერ მოვიცალე.

P.S. ადსორბერიდან ერთი მილი ატმოსფეროში რომ გამოდის ისაც ეყენია ერთი ცალმხრივგამტარი კლაპანი (ნიპელი) რომელიც ბაკიდენ გარეთ არ უშვებს გაზებს და როცა პაუკი ბაკიდან იწოვს, მაგ დროს რომ ვაკუუმი არ შეიქმნდს ბაკში, ის უარყოფითი წნევა აქმოსფეროდან შემოსული ჰაერით კომპენსირდება
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
sagi   ბაკში გაზსს იგროვებს   Aug 15 2010, 02:34
OSA-003   თუ იმაზე ამბობო კრ...   Aug 15 2010, 07:59
Gio-a   OSA-003 ეგ უნდა დამე...   Aug 15 2010, 08:19
OSA-003  
ციტატ...   Nov 26 2010, 19:29
maxouni  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge