გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 1 2009, 13:51
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 |
მოკლედ მე და მატადორს კამათი მოგვივიდა ავტომატის ხმარებასთან დაკავშირებით და გადავწყვიტე გამეხსნა ეს თემა!
მოკლედ დაღმართსში მოძრაობისას ან სიჩქარის შესანელებლად ხშირად D-დან 3-ში ვაგდებ ხოლმე ( ეტყობა მექანიკიდან გამომყვა, არ მევასება ამდენი ტორმუზის ხმარება კითხვა არი შემდეგი: რამდენად რეკომენდირებულია "ნახადუ" D-დან 3-ში, და თუნდაც შემდგომ 2-ში, 1-ში გადართვა? და ხომ არ აზიანებს ეს ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს? თუ ვინმეს რაიმე სტატიები გეგულებათ ლინკებიც დაყარეთ! |
|
|
|
![]() |
Jul 1 2009, 16:07
გამოხმაურება
#2
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(RACKER @ 1st July 2009 - 16:29) [snapback]16539[/snapback] ხო კიდე ერთი კითხვა. დღეს მითხრეს სელექტორზე ხელი რომ გიდევს კარობკას აფუჭებსო. რა უბედურებაა რატო უნდა გაფუჭდეს მაგით კარობკა? ეგ მექანიკას აფუჭებს , სად პოულობ ამ ნიკოლოზისდროინდელ ჭკუის დამრიგებლებს? |
|
|
|
Jul 1 2009, 16:08
გამოხმაურება
#3
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,685 რეგისტრ.: 9-April 09 მომხმარებელი № 10 |
ციტატა(maxouni @ Jul 1 2009, 14:07) [snapback]16571[/snapback] ეგ მექანიკას აფუჭებს , სად პოულობ ამ ნიკოლოზისდროინდელ ჭკუის დამრიგებლებს? მეც ეგრე ვიცოდი მაგრამ რომ დაიგინა? თან ყველაზე მაგრათ რაზე ვიღადავე იცი? ჟიგულებზე ვაფშე ეგრევე ფუჭდებაო. აი ძალიან ბევრი მინახავს გაფუჭებულიო მეთქი ჟიგული ავტომატი? ეეე მაგის მეტი რა არი გოიმი ხარო |
|
|
|