გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 1 2009, 13:51
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 |
მოკლედ მე და მატადორს კამათი მოგვივიდა ავტომატის ხმარებასთან დაკავშირებით და გადავწყვიტე გამეხსნა ეს თემა!
მოკლედ დაღმართსში მოძრაობისას ან სიჩქარის შესანელებლად ხშირად D-დან 3-ში ვაგდებ ხოლმე ( ეტყობა მექანიკიდან გამომყვა, არ მევასება ამდენი ტორმუზის ხმარება კითხვა არი შემდეგი: რამდენად რეკომენდირებულია "ნახადუ" D-დან 3-ში, და თუნდაც შემდგომ 2-ში, 1-ში გადართვა? და ხომ არ აზიანებს ეს ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს? თუ ვინმეს რაიმე სტატიები გეგულებათ ლინკებიც დაყარეთ! |
|
|
|
![]() |
Jul 1 2009, 16:11
გამოხმაურება
#2
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ციტატა(jangula @ 1st July 2009 - 17:06) [snapback]16568[/snapback] გადაცემათა კოლოფით მანქანის სვლის შენელება სპობს ნებისმიერ კარობკას, ზოგს ადრე , ზოგსაც უფრო გვიან. კაცოოოუ , ჩემი მანქანა ავტომატურად აკეთებს მაგას და როგორ დავიჯერო სუბარუს ინჟინრებმა ეგეთი რამე გამაზეს და ყველა ლეგასის კარობკა გასაფუჭებლად გაიმეტეს? |
|
|
|
| jangula |
Jul 1 2009, 16:14
გამოხმაურება
#3
|
|
Guests |
ციტატა(maxouni @ Jul 1 2009, 17:11) [snapback]16576[/snapback] კაცოოოუ , ჩემი მანქანა ავტომატურად აკეთებს მაგას და როგორ დავიჯერო სუბარუს ინჟინრებმა ეგეთი რამე გამაზეს და ყველა ლეგასის კარობკა გასაფუჭებლად გაიმეტეს? ყველა წესს აქვს მისი გამონაკლისი. შენს მანქანაზე ეგ ალბათ გათვალისინებულია. |
|
|
|