![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
XRINCO ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,687 რეგისტრ.: 28-December 09 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 669 ![]() |
გამარჯობათ მეგობრებო. მოკლედ ჩემმა თანამშრომელმა ჩაასხა ხადო თავის პიპიაში. ამერიკული xt ჰყავს 2.5 ტურბინიანი მექანიკა კარობკით.
ძალიან კმაყოფილია. ძრავს ყველანაირი სტრანნი ხმები გაუქრაო. იდეალურად მუშაობსო და წვაც 13- დან 11 ლიტრაზე ჩამოვიყვანეო. აქ ჩემთან სამსახურში არის კიდევ ხალხი ფიზიკა - ქიმიაში რო ერკვევიან მაგრად, იმათაც თქვეს მაგარი ვეშიაო. რას იტყვით აბა გამოცდილო სუბაროლოგებო? |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,720 რეგისტრ.: 13-August 10 მდებარ.: TBILISI მომხმარებელი № 1,323 ![]() |
მე jetta-ში ჩავასხი პირველად 3 ტუბი თანმიმდევრობით. ზეთს ჭამდა ოხრად. 8000-ზე 2-2.5-ს ვამატებდი.
სამივე ტუბის გამოყენების შემდეგ, 1 ლიტრი დაჭირდა ჩამატება იგივე გარბენზე. გაწევაც მოემატა აშკარად და წვაც 13.5-დან 11-12 ზე ჩამოვიდა. ძრავის მუშაობაც ბევრად დამშვიდდა. მის მერე XADO-ს ზეთს ვასხავდი გაყიდვამდე და 1 ლიტრს ვამატებდი. |
|
|
![]() ![]() |