გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 1 2009, 13:51
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 |
მოკლედ მე და მატადორს კამათი მოგვივიდა ავტომატის ხმარებასთან დაკავშირებით და გადავწყვიტე გამეხსნა ეს თემა!
მოკლედ დაღმართსში მოძრაობისას ან სიჩქარის შესანელებლად ხშირად D-დან 3-ში ვაგდებ ხოლმე ( ეტყობა მექანიკიდან გამომყვა, არ მევასება ამდენი ტორმუზის ხმარება კითხვა არი შემდეგი: რამდენად რეკომენდირებულია "ნახადუ" D-დან 3-ში, და თუნდაც შემდგომ 2-ში, 1-ში გადართვა? და ხომ არ აზიანებს ეს ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს? თუ ვინმეს რაიმე სტატიები გეგულებათ ლინკებიც დაყარეთ! |
|
|
|
![]() |
Jul 1 2009, 17:13
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 |
maxouni
ციტატა(maxouni @ 1st July 2009 - 18:38) [snapback]16599[/snapback] ახალი ლეგასი ჯტ არის ეგეთი ძალიანმაგარი 5 სიჩქარიანი და ძალიან სწრაფი კარობკით მოკლედ ახალი ლეგასი ჯტ მინდა მე P.S. ბევრი საინტერესო მომენტი გავიგე ავტომატიკის ხმარებაზე, მგონი მექანიკის ხმარება უფრო მარტივია რა Matador ციტატა(Matador @ 1st July 2009 - 17:46) [snapback]16555[/snapback] შენ კიდევ, ერთი ის დაწერე რა მანქანიდან გადმოჯექი 240 ცხ. ძალაზე, კიდევ რომ არ გყოფნის სიმძლავრე ჰა?! vw polo 1.4D, მექანიკა სიმძლავრე სრულიად საკმარისია, აქსელერაციის დაგვიანება არ მევასება (3-თი ვცდი სიარულს და განსხვავების, და (ან)საწვავის ხარჯის ცვლილების შესახებ შემდგომში მოგახსენებთ) და მოსახვევამდე ტორმუზით შენელება. რაც შეეხება 240 ცხენს არა მგონია ჩვენ საწვავზე ეგ "240" ცხენი 210-220-ზე მეტი იყოს |
|
|
|