![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() 66 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,868 რეგისტრ.: 6-June 09 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 145 ![]() |
ჩემს მანქანაზე (impreza v5 sti) კომპი აგდებს N45 შეცდომას, რომელიც არის MAP სენსორი.
ზედ აყენია denso-ს MAP სენსორი სტოკ იმპრეზაზე რომელი MAP სენსორი აყენია? არის რაიმე სხვაობა დენსოსა და ჩვეულებრივს შორის? თუ სტოკიც დენსოსია? აი ეს ვეშები აყენია: ![]() ![]() ![]() Denso MAP სად ვიშოვო ესეთი? ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() 66 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,868 რეგისტრ.: 6-June 09 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 145 ![]() |
maxouni
რა დაჩიკები უნდა უერთდებოდეს? ქარხნულ ecu-საც იყენებს და ალბათ იქიდანაც იღებს ინფოს... HKS F-Con V Pro. A fully featured stand alone engine management system incorporating a "piggy-back" fuel computer interface. - Utilises Factory ECU - Total Control over Car's Electronic Systems. - Main Functions include: - Ability to store 4 different fuel/ignition/boost maps - Fuelling Mapping - Ignition Mapping - Boost Mapping - Injection Format - Additional Injector Control - Nitrous Oxide Injection Control - Launch Control - Multiple User Defined Rev Limits - User defined activation levels via pressure, speed, revs, temperature - Acceleration Enrichment Correction - Cranking Fuel Injection Control - Water temp / fuel injection control - Anti-Lag Control - Leading & Trailing Ignition Control - Water Injection Control - Boost Ramp Control - Auto A/F Ratio Compensator 32x32 Fuelling & Ignition Point Adjustment User defined selection range - Complete total engine monitoring via software - Parameter Limts / Warning Functions user defined for any variable. - Datalogging Function enables user to record and re-run data accumulated through all of car's sensors over defined period of time. safety - Auto A/F Ratio Compensator F-Con will calibrate entire engine mapping to suit user defined correct A/f Ratio, and will never let engine run detrimentally lean (e.g in a case of a blocked injector) - Warning Levels pre defined by user - Limp Mode Activation pre defined by user - Cut Off Activation of any ECU controlled electrical system, defined by user - Use of aftermarket sensors to ensure more accurate readings. - Datalogging. - Active Parameter Display, Warning, Peak and Hold and Recording via software |
|
|