![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 332 რეგისტრ.: 19-December 09 მომხმარებელი № 643 ![]() |
ყურადღება
ეს ყველაფერი გაიყიდება ასე ცალ-ცალკე თუ მანქანის მყიდველი გამოჩნდება 3700$-ში ან ყველაფრიანა 4800$ საუბარია 1995 Impreza STI Ver 2-ზე ![]() ![]() აბსოლუტურად ყველა ნაწილი არის იაპონური ბრენდის! კოლექტორები 200$ + სტოკი ტურბინა EVOIII BIG 16G 300$ + stock STI Jasma Catback 200$ + სტოკი ZeroSport დაუნფაიფი 100$ + სტოკი ზეთის ფილტრიდან გადამყვანი სენფვიჩი, ზეთის რადიატორი, ფილტრის გადასატანი პერეხადნიკი - 250$ რეგულირებადი პადვესკა (რეგულირდება სიმაღლე, ამორტიზატორის "სიჟოსკტე" და დახრის კუთხე). 250$ + სტოკი 22B წინა ბამპერი 200$ + სტოკი ადვანის 17" დისკები 350$ + სტოკი ATS LSD 200$ + სტოკი LSD + მოხსნა დაყენება მყიდველზეა ელექტრო ბუსტ კონტროლერი - 250GEL (ჩინეთის სიყვარული) Blitz Power Meter - 150$ (ზომავს ცხენისძალებს, აჩქარებებს 0-100, 400M 200M და კიდე რაღაცეებს) Greddy E-manage 350$ (მოყვება პრავოდკა, კაბელი ლეპტოპისთვის და ლიცენზირებული პროგრამა) - მიდის ყველა მანქანაზე Prova -ს მიერ დანასტროიკებული კომპიუტერი 300$ + სტოკი STI Ver.2 ECU ზეთის წნევის, ზეთის თემპერატურის, წყლის ტემპერატურის დაჩიკები ყველა იაპონურია თითოს ფასი 120 GEL სამივე ერთად 300GEL Blitz-ის Boost-ის დაჩიკი 100$ ====UP================== |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(sopi @ 24th August 2010 - 16:27) [snapback]167330[/snapback] ეგეც კომპის გადასაყვანიც გაიყიდა .. დასანასტროიკებელი იყო სმესს და ეგეთ კარგ რაღაცეების დანასტროიკება შეგეძლო ! და კოლექტორი კიდე არასტანდართული უყენია გამომშვები თავისი ვიხლოპით .. ტურბინა კიდე სუბარუს და მიტსუს ერთნაირი ტურბინები აქვს განსხვავება ისაა რომ მიტსუს სურბინას გაცილებით დიდი ფრთები აქვს ვიდრე სუბარუსის და ისიც სუბარუს ტურბინა რაც უყენიათ 90 % მითტსუბიშის ფირმისაა ... დიდი დიდი მადლობა.........გასაგებია ყველაფერი, მაგრამ რომელი მიტსუს ტურბინაა კიმარა? მე ვიცი და მითხრეს რომ მიტსუს პირიქიტ პატარა ტურბინე უდგას სუბარუსთან მიმართებაში და პატარა წნევიანი არისო მე მაქვს ვრ4 ძრავებზე საუბარი და სხვებზე არვიცი და ამ ძრავებზე აყენებენ სუბოს ტურბინებს რომ მეტი წნევა ქონდეს დაბერვისო, ცოტა დავიბენი... ![]() ციტატა(karoche @ 24th August 2010 - 16:26) [snapback]167329[/snapback] ტურბინამდე UP-PIPE არის კიდევ ხო, მართალი ხარ, ამაზე სულ არ მიფიქრია..... ვიდზე დაჩიკები არც ისე მომწონს.....თეთრი ტაბლოთი მაინც ყოფილიყო ![]() |
|
|
![]() ![]() |