გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Aug 26 2010, 15:52
გამოხმაურება
#1
|
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 20 რეგისტრ.: 2-June 10 მომხმარებელი № 1,155 |
არის თუ არა შესაძლებელი სუბარუ ფორესტერის EJ-201 პრასტოი მატორის მე-2 და მე-4 ცილინრებიდან ისმოდეს განსხვავებული ხმა თუ გარბენი ძრავის შეადგენს 60000 კმ-ს? (ძრავის ექსპლუატაცია ხდებოდა მაქსიმუმ 4000 აბაროტზე, ზეთი ესხა 5W-30) , ამ შემთხვევაში რა ზეთს ანიჭებთ უპირატესობას ჩასასხმელად აღნიშნული ხმის გამოვლენისას.
წინასწარ გიხდით მადლობას! |
|
|
|
![]() |
Aug 26 2010, 15:59
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 |
მანქანა თქვენ ხელში იყო 0 დან? რა ზეთს ასხამდით? რა ფილტრი გეყენათ?
სუბარუს ძრავში ყველაფერი შესაძლებელია, ფაქიზი მატორები აქვს, თუმცა თუ ასე იოლი ექსპლუატაცია ქონდა ძრავს მართლა დასაფიქრებელია. ზეთს რაც შეეხება 40 ზე მაღალი სისქის ზეთის ჩასხმა არ შეიძლება, მითუმეტეს უტურბინოში და მითუმეტეს ეგეთ გარბენზე, სქელი ზეთი პრობლემას ვერ გადაჭრის, დამალავს დროებით და საბოლოოდ მისი შეკეთება უფრო ძვირი დაჯდება ვიდრე ახლა. თვენ შემთხვევაში 5-30 ან 10-30 უნდა ჩაასხათ, თ უეს დგუშის ხმაა, სქელი ზეთი დგუშს ვერ გააჩუმებს ვკლადიშისგან განსხვავებით. პირიქით, უფრო მოუსწრაფებს სიცოცხლეს. პირველ რიგში იქნებ ხელოსნისთვის გეჩვენებინათ |
|
|
|
Ezu EJ-201 პრასტოი მატორი Aug 26 2010, 15:52
Ezu
![]() ![]() |