IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> EJ-201 პრასტოი მატორი, EJ-201 პრასტოი მატორი
Ezu
გამოხმაურება Aug 26 2010, 15:52
გამოხმაურება #1


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 20
რეგისტრ.: 2-June 10
მომხმარებელი № 1,155




არის თუ არა შესაძლებელი სუბარუ ფორესტერის EJ-201 პრასტოი მატორის მე-2 და მე-4 ცილინრებიდან ისმოდეს განსხვავებული ხმა თუ გარბენი ძრავის შეადგენს 60000 კმ-ს? (ძრავის ექსპლუატაცია ხდებოდა მაქსიმუმ 4000 აბაროტზე, ზეთი ესხა 5W-30) , ამ შემთხვევაში რა ზეთს ანიჭებთ უპირატესობას ჩასასხმელად აღნიშნული ხმის გამოვლენისას.
წინასწარ გიხდით მადლობას!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
bako
გამოხმაურება Aug 26 2010, 15:59
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




მანქანა თქვენ ხელში იყო 0 დან? რა ზეთს ასხამდით? რა ფილტრი გეყენათ?
სუბარუს ძრავში ყველაფერი შესაძლებელია, ფაქიზი მატორები აქვს, თუმცა თუ ასე იოლი ექსპლუატაცია ქონდა ძრავს მართლა დასაფიქრებელია.

ზეთს რაც შეეხება 40 ზე მაღალი სისქის ზეთის ჩასხმა არ შეიძლება, მითუმეტეს უტურბინოში და მითუმეტეს ეგეთ გარბენზე, სქელი ზეთი პრობლემას ვერ გადაჭრის, დამალავს დროებით და საბოლოოდ მისი შეკეთება უფრო ძვირი დაჯდება ვიდრე ახლა. თვენ შემთხვევაში 5-30 ან 10-30 უნდა ჩაასხათ, თ უეს დგუშის ხმაა, სქელი ზეთი დგუშს ვერ გააჩუმებს ვკლადიშისგან განსხვავებით. პირიქით, უფრო მოუსწრაფებს სიცოცხლეს.
პირველ რიგში იქნებ ხელოსნისთვის გეჩვენებინათ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ezu
გამოხმაურება Aug 26 2010, 16:03
გამოხმაურება #3


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 20
რეგისტრ.: 2-June 10
მომხმარებელი № 1,155




ციტატა(bako @ Aug 26 2010, 16:59) [snapback]167785[/snapback]
მანქანა თქვენ ხელში იყო 0 დან? რა ზეთს ასხამდით? რა ფილტრი გეყენათ?
სუბარუს ძრავში ყველაფერი შესაძლებელია, ფაქიზი მატორები აქვს, თუმცა თუ ასე იოლი ექსპლუატაცია ქონდა ძრავს მართლა დასაფიქრებელია.

ზეთს რაც შეეხება 40 ზე მაღალი სისქის ზეთის ჩასხმა არ შეიძლება, მითუმეტეს უტურბინოში და მითუმეტეს ეგეთ გარბენზე, სქელი ზეთი პრობლემას ვერ გადაჭრის, დამალავს დროებით და საბოლოოდ მისი შეკეთება უფრო ძვირი დაჯდება ვიდრე ახლა. თვენ შემთხვევაში 5-30 ან 10-30 უნდა ჩაასხათ, თ უეს დგუშის ხმაა, სქელი ზეთი დგუშს ვერ გააჩუმებს ვკლადიშისგან განსხვავებით. პირიქით, უფრო მოუსწრაფებს სიცოცხლეს.
პირველ რიგში იქნებ ხელოსნისთვის გეჩვენებინათ


გამარჯობა!
იაპონიიდან ჩამოვიდა 52000 ჰქონდა გავლილი, დანარჩენი ჩემს ხელში გაიარა! მექანიკა, ზეთი ესხა Toyota 5W-30 (გიდროკრეკინგ)
მადლობა ჯიგარო!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Ezu   EJ-201 პრასტოი მატორი   Aug 26 2010, 15:52
bako   მანქანა თქვენ ხელშ...   Aug 26 2010, 15:59
Ezu  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge