|  ავტომატური კოლფის სწორი გამოყენება?, ნახადუ სიჩქარის გადართვა | 
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
|  ავტომატური კოლფის სწორი გამოყენება?, ნახადუ სიჩქარის გადართვა | 
|  Jul 1 2009, 13:51 
				 გამოხმაურება
					#1
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183  | 
				მოკლედ მე და მატადორს კამათი მოგვივიდა ავტომატის ხმარებასთან დაკავშირებით და გადავწყვიტე გამეხსნა ეს თემა! მოკლედ დაღმართსში მოძრაობისას ან სიჩქარის შესანელებლად ხშირად D-დან 3-ში ვაგდებ ხოლმე ( ეტყობა მექანიკიდან გამომყვა, არ მევასება ამდენი ტორმუზის ხმარება  ) D-დან 3 ში კნოპკის გარეშე ვარდება და ჩემი მოკრძალებული აზრით  რეკომენდირებული რომ არ იყოს პირდაპირ არ გადაირთვებოდა. კითხვა არი შემდეგი: რამდენად რეკომენდირებულია "ნახადუ" D-დან 3-ში, და თუნდაც შემდგომ 2-ში, 1-ში გადართვა? და ხომ არ აზიანებს ეს ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს? თუ ვინმეს რაიმე სტატიები გეგულებათ ლინკებიც დაყარეთ! | 
|  | |
|  | 
|  Jul 2 2009, 10:02 
				 გამოხმაურება
					#2
					
				
			 | |
|  STI-444           ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57  | 
				N საჭიროა მისაგორ-მოსაგორებლად ბოქსებში ან ევაკუატორზე, და ნორმალურ ავტომატებში N არის D-ს და R-ს შორის, იმისთვის რომ პირდაპირ არ გადართო D-დან R-ში და კარობკა არ მოხნა    კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი დანიშნულება N პოზიციისა მდგომარეობს შემდეგში: აღმართზე ან დაღმართზე პარკირების დროს, აუცილებლად ჯერ N-პოზიციაში უნდა გადაიყვანო რიჩაგი, ამოსწიო რუჩნიკი ბოლომდე და ტორმუზს აუშვა, როცა მანქანა ბოლომდე გაჩერდება, მერე უნდა გადაიყვანო P-ში. სხვა სიტუაციებში N რეჟიმის გამოყენებას აზრი არა აქვს და არც არის რეკომენდებული... ციტატა(maxouni @ Jul 1 2009, 19:37) [snapback]16625[/snapback] ნამდვილად ეგრეა, მაგრამ 30 წამზე მეტი არცერთი შუქნიშანი არაა ჩვენათან როგორ არ არის, ლაგუნასთან სანაპიროს მხარეს წითელი თითქმის 1 წუთით ინთება   -------------------- ST///G Crazy Monster Wagon | 
|  | |