გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 1 2009, 13:51
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 |
მოკლედ მე და მატადორს კამათი მოგვივიდა ავტომატის ხმარებასთან დაკავშირებით და გადავწყვიტე გამეხსნა ეს თემა!
მოკლედ დაღმართსში მოძრაობისას ან სიჩქარის შესანელებლად ხშირად D-დან 3-ში ვაგდებ ხოლმე ( ეტყობა მექანიკიდან გამომყვა, არ მევასება ამდენი ტორმუზის ხმარება კითხვა არი შემდეგი: რამდენად რეკომენდირებულია "ნახადუ" D-დან 3-ში, და თუნდაც შემდგომ 2-ში, 1-ში გადართვა? და ხომ არ აზიანებს ეს ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს? თუ ვინმეს რაიმე სტატიები გეგულებათ ლინკებიც დაყარეთ! |
|
|
|
![]() |
Jul 2 2009, 10:02
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 |
N საჭიროა მისაგორ-მოსაგორებლად ბოქსებში ან ევაკუატორზე, და ნორმალურ ავტომატებში N არის D-ს და R-ს შორის, იმისთვის რომ პირდაპირ არ გადართო D-დან R-ში და კარობკა არ მოხნა
კიდევ ერთი მნიშვნელოვანი დანიშნულება N პოზიციისა მდგომარეობს შემდეგში: აღმართზე ან დაღმართზე პარკირების დროს, აუცილებლად ჯერ N-პოზიციაში უნდა გადაიყვანო რიჩაგი, ამოსწიო რუჩნიკი ბოლომდე და ტორმუზს აუშვა, როცა მანქანა ბოლომდე გაჩერდება, მერე უნდა გადაიყვანო P-ში. სხვა სიტუაციებში N რეჟიმის გამოყენებას აზრი არა აქვს და არც არის რეკომენდებული... ციტატა(maxouni @ Jul 1 2009, 19:37) [snapback]16625[/snapback] ნამდვილად ეგრეა, მაგრამ 30 წამზე მეტი არცერთი შუქნიშანი არაა ჩვენათან როგორ არ არის, ლაგუნასთან სანაპიროს მხარეს წითელი თითქმის 1 წუთით ინთება -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
|