![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 33 რეგისტრ.: 12-February 10 მომხმარებელი № 810 ![]() |
"ვარიატორი"??????????????????????????-ძმებო გთხოვთ ყველა ამ საკითხში გარკვეულმა ფორუმელმა თქვენი აზრი გამიზიაროთ ვარიატორული ტრანსმისიის შესახებ,რას ნიშნავს და როგორ მუშაობს ეგენი ვიცი,მთავარი მაინტერესებს,გურჯისტანში როგორ გამოგვადგება?საშაროა თუ არა? რა აზრისახართ ამ სუბსტანციაზე?თუ რამე ამის ხელოსნები არიან თბილისში?და მოკლედ თავი შეგაწყინეთ,კი თუ არა!?!?!?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(7da @ Aug 27 2010, 11:37) [snapback]167929[/snapback] "ვარიატორი"??????????????????????????-ძმებო გთხოვთ ყველა ამ საკითხში გარკვეულმა ფორუმელმა თქვენი აზრი გამიზიაროთ ვარიატორული ტრანსმისიის შესახებ,რას ნიშნავს და როგორ მუშაობს ეგენი ვიცი,მთავარი მაინტერესებს,გურჯისტანში როგორ გამოგვადგება?საშაროა თუ არა? რა აზრისახართ ამ სუბსტანციაზე?თუ რამე ამის ხელოსნები არიან თბილისში?და მოკლედ თავი შეგაწყინეთ,კი თუ არა!?!?!? საკმაოდ სპეციფიკური ნივთია ვარიატორი. ვარიატორიანი მხოლოდ სკუტერი მიტარებია სიმართლე რომ ვთქვა არ მომეწონა. წარმოიდგინე გაზს მიადგავ აბაროტი ავარდება 4000 მდე და წავიდა ტროლეიბუსი ..... ჩემთვის მიუღებელია. თუმცა ბევრი ახალი ვარიატორიანი კარობკა კომპიტერიზებულია ანუ შეგიძლია გამოიყენო ფიქსირებული სიშქარეების რეჟიმი და შესაბამისად ხელით გადართო. ტექნიკურად საკმაოდ რთული მოწყობილობაა. შესაბამისად სპეციალურ ზეთს და მთავარი "რემნის" შეცვლასაც ითხოვს (ზუსტად არ ვიცი რამდენ ათას კილომეტზსე). ეს ოპერაცია კი კარობკის მოხსნით და ნაწილობრივ დაშლით კეთდება ანუ კარგი ხელოსანი და ბევრი ფული აუცილებელია. |
|
|
![]() ![]() |