![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
მე მგონი ამ ფორუმზე იცის ბევრმა რომ დიდ ხანია არ მასვენებს უნივერსალური ბუსტ კონტროლერის შექმნის იდეა.
უნივერსალური უდრი როცა შეგიძლია ბისტის აწევაც და ჩაწევაც. ნებისმიერი ფირმის ბუსტ კონტროლერი მოქმედებს შემდეგნაირად, უფრო გვიან ხსნის ვესტგეითსს. ნაკლებად ხარისხიანები უბრალოდ ჩლუგი მიდგომით უფრო გვიან ხსნის და უფრო უკეთეს ხარიასხიანებს აქვს უკუკავშირი დაცვისთვის, რომ მატორი არ მოკლას. ბევრი ძებნის შემბეგ, მე ვერ ვიპოვე ვერცერთი ბუსტ კონტროლერი რომელიც რამე კავშირში იყოს სმესთან. რა ხდება როცა ვესთგეითი უფრო გვიან ან უფრო ადრე იხსნებს? რაცა კონტროლერი ჩაერთვება საქმეში ECU-მ იცის მხოლოდ ის, თუ რამდენი უნდა ჩაესხა ბენზინი კონტროლერი რომ არ ჰქონოდა, მაგრამ ECU-მ არ იცის რომ კონტროლერი აყენია და შესაბამისახ სმესი ან ღაარიბია (ბუსტის აწევის დროს) ან მდიდარია (ბუსტის დაწევის დროს) შესამამისად ვიღებთ არასრულყოფილ შედეგს, ანუ ბუსტის აწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი პერფორმენსის თვალსაზრისით და დაწევის შემთხვევაში ნაკლები ეფექტი ეკონომიის თვალსაზრისით. აქ უკვე მივდივართ იქამდე რომ აუცილებელია სმესის კონტროლერი. დავუშვათ გავიმეტეთ 2-ჯერ მეტი ფული და სმესის კონტროლერიც ვიყიდეთ. ამ შემთხვევაშიც ვერ ვიღებთ ბოლომდე ეფექტურ შედეგს, იმიტომ რომ ბუსტის და სმესის კონტროლერებმაქ არ იციან ერთმანეთის არსებობის შესახებ და ორიცე დამოუკიდებლად ჩალიჩობს. მოკლედ იდეა ასეთია: მინდა შევქმნა ისეთი კონტროლერი რომელიც ბუსტს და სმესს ერთად გააკონტროლებს რომ მაქსიმალური ეფექტი მივიღოთ როგორც სპორტულ რეჟიმში ასევე ეკონომიურ რეჟიმში. ბუსტის კონტორლერს რაც შეეხება ყველაფერი ნათელია, აი სმესი კონტროლერის საკითხი ბურისითაა მოცული და თუ კი ვინმეს რამე გსმენიათ სმესი კონტროლერის შესახებ დიდ დახმარებას გაუწევთ უნიკალური კონტროლერის შექმნის პროცესს. ასე რომ ველოდები იდეებს. თუ ვინმეს სურვილი ექნება ამ პროექტში ჩაერთოს WELCOME |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
გუშინ რენოში ვიყავი და ზაზამ მაგარი უცნაური რამე მითხრა. თურქეთში მივდივარ 2 კვირით სუბარუს ECU-შ დანასტროიკებას ეკეთებენ იქ ძალიან მაგრად და უნდა ვისწავლოო დ თან აპარატიც უნდა ჩამოვიტანოვო. მე თავი გავიგიჟე 1999-2002 ECU არ პროგრამდებათქო, მაგრამ მერე მითხრა რომ პრაშივკას ვერ ჩაწერ, მაგრამ თავისივე პრაშივკის პირობებში მაქსიმუმზე დაყენებას შევძლებო. ანუ ერთი კნოპკის დაჭერით გააკეთებს იმას რასაც მთელი ჩალიჩი უნდა ჯერ რომ ასბროსებენ, მერე ბევრ ხალხს რომ ჩასვამენ და 10 კილომეტრიანი აღმართი რომ გჭირდება და 2 საათი რომ მაქსიმუმზე აიყვანო. თან ისე შეიძლება გაკეთება რომ ECU ხომ ადაპტირებადია და 40 სხვადა ვარიანს იმახსოვრებს, ჰო და 40-ვეს მაქსიმუმს დაამახსოვრებინებ თუ გინდაო, ან მაქსიმუმებს ჩაუწერ მარტო იმ შემთვევაზე როცა POWER არის ჩართული და ის POWER ღილაკი უკვე ბევრ რამეს შეცლის მანქანის დინამიკაშიო.
ასევე დაბლა დაწევაც რომ ცაოტა დაწვას და ასევე ცუდ ბენზინხე ადაპტაციაცო. რა ვიცი, რა ვიცი, გავა 2 კვირა და ვნახოთ. მერე ისეც მიაყოლა დინო თუ არ იქნა თბილისში ყველა ტუნინგის თავზეც გავიარეო და მაგაში კი დავეთანხმე. სადაა გურიჩა როდის ექნება ბოლობოლო ეგ დინო? |
|
|