![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 33 რეგისტრ.: 12-February 10 მომხმარებელი № 810 ![]() |
"ვარიატორი"??????????????????????????-ძმებო გთხოვთ ყველა ამ საკითხში გარკვეულმა ფორუმელმა თქვენი აზრი გამიზიაროთ ვარიატორული ტრანსმისიის შესახებ,რას ნიშნავს და როგორ მუშაობს ეგენი ვიცი,მთავარი მაინტერესებს,გურჯისტანში როგორ გამოგვადგება?საშაროა თუ არა? რა აზრისახართ ამ სუბსტანციაზე?თუ რამე ამის ხელოსნები არიან თბილისში?და მოკლედ თავი შეგაწყინეთ,კი თუ არა!?!?!?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,861 რეგისტრ.: 4-November 09 მომხმარებელი № 529 ![]() |
თანამედროვე ავტომატია...უბრალოდ ჰონდამ დანერგა პირველმა.......
უკვე თითქმის 95% ავტომატების ვარიატორზე გამოდის...2006-2007 წლიდან... ასე, რომ 4-5 საფეხურიანი ავტომატი მალე ჩაბარდება ისტორიას..... ციტატა იტოგში კარგი რაღაცაა, ეკონომიური საწვავის მოხმარების ამბავში, გაწევასი დანაკარგი ცოტა აქვს, მაგრამ რასაც ეკონომიას გაგიკეთებს ბენზინზე, ორ იმდენს ამოგაღებინებს ზეთების ცვლაში 35-40 000კმ-ზე თითქმის ყველა კარობკის ზეთს უნდა შეცვლა..არავარიატორისაც... საკმაოდ სწრაფია...მექანიკას და ვარაიტორს თითქმის ერთიდაიგივე აჩქარებები აქვთ.. HRV მიტრაებია ორივე...მექანიკა მგონი ცოტათი მეტსაც წვავდა, ასე მახსოვს........ მიუჩვეველი არაფერი...2-3 დღე და ტროლეიბუსივით დადის თუ ტრამვაივით, არც გახსენდება კაცს...... |
|
|
![]() ![]() |