![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 584 რეგისტრ.: 18-February 10 მდებარ.: USSR მომხმარებელი № 836 ![]() |
მოკლედ მყავს 96-იანი WRX-ი მექანიკა იასნა, ხოდა თუ ვინმეს სურვილი გაქვთ ჩემი თავი შემოგევლოთ
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() 66 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,868 რეგისტრ.: 6-June 09 მდებარ.: რუსთავი მომხმარებელი № 145 ![]() |
ზოგადად, რაც უფრო დაბერილია საბურავი, მით უფრო სწრაფია, საწვავსაც უფრო ნაკლებს მოიხამრს და უფრო ნელა ცვდება, სამაგიეროდ შეჭიდულობაა უფრო ნაკლები და ამის გამო მოსახვევშიც შესაბამისად უფრო ცუდად დგას. შედარებით დაჩუტულზე, შეჭიდულობის ხარჯზე უფრო კარგი სტარტი ექნება, მოსახვევებშიც უფრო კარგად იდგება, მაგრამ ხოდზე უფრო ნელი იქნება და ცვეთაც მოიმატებს.
|
|
|
![]() ![]() |