IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ფორესტერის უკანა ნაწილის აწევა, ზამბარების ალტერნატივა
Joker
გამოხმაურება May 12 2009, 23:58
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




იტოგში გავზომეთ მე და სადრომ (დარლომ) ამ დღეებში ამორტიზატორები და იყო ასეთი სურათი.
მანქანის უკანა ნაწილი იყო 3.8 სმ-თი დაბალი ვიდრე წინა.
და როგორც გავარკვიე უკანა ნაწილი უნდა იყოს 2 სმ-თი მაღალი (და მერე როგორც გაირკვა სტი-ზე ერთ სიმაღლეზეა უკანაც და წინაც).
ხოდა მოვხსებით ამორტიზატორები, ბევრი ვერსია მქონდა. რეზინები გაცვეთილი, შაპკები გადაღუნული, და პრუჟინები sad.gif
კაროჩე ყველაფერი იყო საკაიფოდ. ერთადერთი პრუჟინები იყო დამჯდარი, თან ისე რომ თვისება დაკარგული არ ქონდა, ანუ ამ დღეებში მომიწია დატვირთვა და მოვკალი მანქანა მაგრამ ისევ იმ პოზიციაში დაბრუნდა როგორც იყო. მე მეგონა დაიწეოდა უფრო, დარბილდა საშინლად sad.gif
კაროჩე გამოსავალი უნდა მენახა . როგორც მე ახლობელმა ხადავიკმა მითხრა პრუჟინას თუ ამოუდებ რამესო, ნახევარი ასაწევი სიმაღლის უნდა ამოუდოვო პრუჟინასო. ხოდა 4სმ + 2 გამოვიდა 6 გამოვიდა და 1.6 სმ-იანზე სქელი რეზინა (კაპრონიანი) არ არსებობს sad.gif
ხოდა თან 3 სანტიმეტრიანის ამოდება მარაზმია. იმიტომ რომ პრუჯინას ხოდი აღარ რჩება. ხოდა წავედი და პახოდუ დავიწყეთ ფიქრი. კაროჩე ტვინს გიბურღავთ. მივადექი ელიავას დაშლილებს შტანგელით, რულეტკით და ჩემ პრუჟინით.
კაროჩე ძალიან ბევრი პრუჟინის მორგება შეიძლება.
მე გადავწყვიტე ამოღო ბმვ - პიწოტკის წინა პრუჟინა (ლისიჩკის უფრო გავს, მაგრამ ვიტოკები აქსვს როგორც ფორიკას მე გადავწყვიდე უფრო მეტიანი გამეშვა) რომელიც იყო 0.3-0.4 მმთი უფრო სქელი (პრუტოკის სისქეზე მაქვს საუბარი).
და თვითონ ვიტოკი ცოტა უფრო ნაკლები დიამეტრის იყო ვიდრე ჩემი sad.gif
მაგრამ ის ფაქტი რომ ცოტა სქელი იყო თვითონ მასალა და მეტი ვიტოკები ქონდა (ჩემსას ქონდა 5.5 იმას 7) ჩავთვალე უფრო დადებით ფაქტორად.
კაროჩე იქვე სვარშიკს ოდნავ გავაფართოვებინე ის მონაკვეთი რომელიც ჯდებოდა შაპკაში და წამოვედით.
დავზბორეთ ამორტიზატორები და მივაყენეთ (საკმაოდ ბევრი ვიჩალიჩეთ დაზბორვაზე, მოხსნა დაყენება შუსტრად მოხდა).
იტოგში თავიდან რომ დავაყენეთ (ეგრევე შევძვერით ბაგაჟნიკში და ვიხტუნავეთ, პრუჟინების რეალურ ზომაზე დასაჟენად) ხოდა ზომა დაჯდა უკანა ნაწილი + 2 სმ
ანუ რაც მინდოდა.
მერე გავიარეთ საკმაოდ პრობლემატურ ადგილებში დიდ და საშუალო სიჩქარით (სერიოზულ იამკებზე).

ეხლა დასკვნა
უკანა ნაწილი გაგრუბდა იმასთან შედარებით რაც იყო (მანქანა გახდა უფრო ინფორმატიული, არავითარი ზედმეტი დვიჯენიები, სერიოზიმ იამკებზეც იგივე პონტში გადადის როგორც ბუგაროკზე, არ იგრძნობა, ანუ არ ვიცი სტი-ის პარტონები მიხვდებიან smile.gif და სხვებიც).
მაგრამ ოდნავ, და დიდი პლიუსი ის არის რომ პრუჟინა არის მეტ ვიტოკიანი, ხოდი საკაიფო აქვს რაც ნიშნავს, რომ გაფუჭების შანსი ნაკლებია და პახოდუ ნაგრუსკასაც გაუძლებს. (მემგონი დავწერე უკვე, მეპატიება დავიღალე ძალიან)
ეხლა რაც გამიტყდა.
მაგ გასეირნების შემდეგ რომ შევხედეთ სიმაღლეს გაირკვა, რომ სიმაღლე იყო თანაბარი წინ და უკან (ანუ ზაშიტნიკი წინ აქვს კრილოს შიგნიდან და უკან ზევიდან, და ეს წინა ნაწილი ემთხვეოდა უკანას, პლასტმასის გამოკლებით) ანუ სტი-ის უკანა ამორტიზატორი აქვს უფრო მოკლე ვიდრე სხვებს, გაჩერებულზე ნელნელა უკანა ნაწილი იწეოდა ზევით biggrin.gif
მე ვარ კმაყოფილი biggrin.gif
დრო გვაჩვენებს როგორ მოიქცევა მანქანა
(არ გავს დრომის ლაით აბზორს biggrin.gif )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Joker
გამოხმაურება Jul 2 2009, 18:15
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 4,265
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 36




jangula

დაახლობით 70-80 ლარი ღირს უკანა ზამბარების წყვილი
ს/ტბ-სი
მე გირჩევ ისევ ეგენი დააყენო

მე სხვა სიტუაცია მქონდა
მე რაც გავაკეთე ეგ კარგია სტი-ზე
შენც ესე რომ გააკეთო უკანა ნაწილი ბევრად უფრო გრუბი იქნება ვიდრე წინა. დაძალიან მაგრა აგიქანავებს ცხვირს. ანუ უკანა ბორბალი როცა მოხვდება ბუგაროკზე ის ბორბალი კი არ აიწევა - ბორბალი ზამბარიანად მიაწვება მანქანას და დიაგონალზე მყოფი წინა უფრო რბილი ზამბარა დაიკეცება. პახოდუ ეგ ყველაფერი გამოიწვევ მანქანის უაზრო რყევას და დიდი ტადვირთვა დაადგება წინა ზამბარებს.
ამიტომ ჯობია რადნოი


3) პავაროტეში როგორია?

პავაროტებში ძან კარგად იქცევა (სტი-ის შემთხვევაში)

4) ტრასაზე crazy_pilot.gif არ უნდა აქანავოს მანქანა.
არაფერს არ აქანავებს.
ოდნავ ჟოსტკებია ვიდრე რადნოები (სტი-ზე მაქვს საუბარი) და რატომ უნდა აქანაოს. მე რაც დავაყენე დუეტში სტი-ს ამორტიზატორთან ერთად გამოვიდა ჩემთვის საუკეთესო კომბინაცია

Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Joker+   ფორესტერის უკანა ნაწილის აწევა   May 12 2009, 23:58
Baal   საღოლ, გუშინ რაც გი...   May 13 2009, 10:15
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge