IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> check engine და არა მხოლოდ
Reference Frame
გამოხმაურება Sep 1 2010, 18:23
გამოხმაურება #1


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 57
რეგისტრ.: 18-July 09
მომხმარებელი № 241




მეგობრებო, მოკლედ როგორც ძალიან ბევრს ჩემ 2.0 2001-იან Stb-ს რადიატორმა გააპარა და ბევრი წებების და მაიმუნობის მერე ნერჟავეიკის კრიშკა გავაკეთებინე...
საკაიფოდაა წყალს არ იკლებს რაშირიტელნის არ ავსებს... იტოგში კარგადაა ყველაფერი გარდა ერთისა: ვენტილატორი ძააააალიან დიდხანს ტრიალებს...
ვივლი მერე გავაჩერებ ჩაირთვება ვენტილატორი და აღარ ჩერდება... არ დამიცდია რამდენიხანი მოუნდება მარა ერთი 3-4 წუთი იმენა იტრიალა და მერე ან ვქოქავ ხოლმე ან ვთიშავ...
გარდა ამისა რამდენჯერმე ამინთო ჩექ ენჯინი და მერე ცოტახანშივე ჩააქრო... თვითდიაგნოსტირებამ 22 ამოაგდო ანუ დეტონაციის დაჩიკი...
მარა ჩექი სულ არ ანთია ძალიან იშვიათად ირთვება ხოლმე ისიც მაქსიმუმ 1 წუთით ხოდზე...

წყლის ტემპერატურა სულ ნორმაზედგას, ვერვხვდები ვენტილატორი რატო არ ითიშება ცოტახანში (არ ვგაზაობ ვაბშე ნელა დავდივარ და მაინც)... წყალი ვროდე არ ხურდება.
ჰაერიც არაა სისტემაში, ჩავუტარე ჰაერის გამოყვანის რიტუალი biggrin.gif

იქნება რამე მირჩიოთ რა გავაკეთო რო ვენტილატორი დროზე გაითიშოს ხოლმე...
ჩექი კიდე საგანგაშოა??? თუ ესე იშვიათად რო აინთებახოლმე არაფერია???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Reference Frame
გამოხმაურება Sep 2 2010, 10:45
გამოხმაურება #2


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 57
რეგისტრ.: 18-July 09
მომხმარებელი № 241




GeoRacer
არა ბიჯო არ მიყიდია... რადიატორი რო გამოვცვალე გამომცვლელს ვუთხარი თუ კრიშკაცაა გამოსაცვლელი მითხარი გამოვცვლითქო და არაო იმენა საკაიფოდ მუშაობსო კრიშკაო...

დღეს დავაკვირდი და მოკლედ 2 ვენტილატორი ხოა... ხოდა მარჯვენა დატრიალდა რო გავაჩერე მანქანა და მარცხენა არა...
და დაქოქილი დავტოვე და გაითიშა მარჯვენა ცოტახანში...

ისე მეც კაი ტიპივარ მარტო ზაჟიგანიით რო ვატრიალებდი ვენტილატორს თუ დაქოქილი არაა წყალი არ ცირკულირებს ხო? და მაგას რა გააციებდა... biggrin.gif

და ამ 2 ვენტილატორიდან როდის რომელი ირთვება???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Sep 2 2010, 11:47
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(Reference Frame @ Sep 2 2010, 11:45) [snapback]169669[/snapback]
GeoRacer
არა ბიჯო არ მიყიდია... რადიატორი რო გამოვცვალე გამომცვლელს ვუთხარი თუ კრიშკაცაა გამოსაცვლელი მითხარი გამოვცვლითქო და არაო იმენა საკაიფოდ მუშაობსო კრიშკაო...

დღეს დავაკვირდი და მოკლედ 2 ვენტილატორი ხოა... ხოდა მარჯვენა დატრიალდა რო გავაჩერე მანქანა და მარცხენა არა...
და დაქოქილი დავტოვე და გაითიშა მარჯვენა ცოტახანში...

ისე მეც კაი ტიპივარ მარტო ზაჟიგანიით რო ვატრიალებდი ვენტილატორს თუ დაქოქილი არაა წყალი არ ცირკულირებს ხო? და მაგას რა გააციებდა... biggrin.gif

და ამ 2 ვენტილატორიდან როდის რომელი ირთვება???

თუ მარტო ერთი ტრიალებს არაა გასაკვირი რომ დიდხანს უნდება გაგრილებას.
ყოველთვის ორივე ირთვება (ტურბინიანზე ეგრეა და უტურბინოზე არ ვიცი) . თუ გინდა დარწმუნდე კონდენციონერი ჩართე მატორი ცივიც რომ იყოს ორივე ვენტილატორი უნდა ტრიალებდეს (ძრავს და მოდელს მნიშვნელობა არ აქვს).
შენთან როგორც ჩან ერთერთი ვენტილატორის შტეკერი არ მიაერთეს ან მიაერთეს ცუდათ. გადაამოწმე. მგონი დამცველები ცალცალკე აქავთ შეიძლება დაიწვა. ძრავთან დამცველების კოლოფში ჩაიხედე. კოლოფის სახურავს ყველაფერი გასაგებად აწერეია რომელი რისი დამცველია.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 2 2010, 11:58
გამოხმაურება #4


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ Sep 2 2010, 11:47) [snapback]169679[/snapback]
თუ მარტო ერთი ტრიალებს არაა გასაკვირი რომ დიდხანს უნდება გაგრილებას.
ყოველთვის ორივე ირთვება (ტურბინიანზე ეგრეა და უტურბინოზე არ ვიცი) . თუ გინდა დარწმუნდე კონდენციონერი ჩართე მატორი ცივიც რომ იყოს ორივე ვენტილატორი უნდა ტრიალებდეს (ძრავს და მოდელს მნიშვნელობა არ აქვს).
შენთან როგორც ჩან ერთერთი ვენტილატორის შტეკერი არ მიაერთეს ან მიაერთეს ცუდათ. გადაამოწმე. მგონი დამცველები ცალცალკე აქავთ შეიძლება დაიწვა. ძრავთან დამცველების კოლოფში ჩაიხედე. კოლოფის სახურავს ყველაფერი გასაგებად აწერეია რომელი რისი დამცველია.

ცივზე ორივე ირთვება როცა კონდიციონერია ჩართული, ისე მარტო ერთი ირთვება და მეორე ეხმარება თუ ტემპერატურა მაღალია და არ ჰყოფნის ერთი ვენტილიატორის გაგრილება (გაჩერებულზე ძირითადად) smile.gif

ციტატა(Reference Frame @ Sep 2 2010, 10:45) [snapback]169669[/snapback]
ისე მეც კაი ტიპივარ მარტო ზაჟიგანიით რო ვატრიალებდი ვენტილატორს თუ დაქოქილი არაა წყალი არ ცირკულირებს ხო? და მაგას რა გააციებდა... biggrin.gif

წყალი მაინც ცირკულირებს მაგრამ ძალიან ნელა smile.gif

ისე ზაჟიგანია გადაწეულზეც არ უნდა ტრიალებდეს ვენტილიატორი, თუ არ აგაზავენ მანამდე და მატორი ძალიან ცხელი არ არის smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Sep 2 2010, 12:11
გამოხმაურება #5


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(PAINKILLER @ Sep 2 2010, 12:58) [snapback]169680[/snapback]
ცივზე ორივე ირთვება როცა კონდიციონერია ჩართული, ისე მარტო ერთი ირთვება და მეორე ეხმარება თუ ტემპერატურა მაღალია და არ ჰყოფნის ერთი ვენტილიატორის გაგრილება (გაჩერებულზე ძირითადად) smile.gif
წყალი მაინც ცირკულირებს მაგრამ ძალიან ნელა smile.gif

ისე ზაჟიგანია გადაწეულზეც არ უნდა ტრიალებდეს ვენტილიატორი, თუ არ აგაზავენ მანამდე და მატორი ძალიან ცხელი არ არის smile.gif


ჩემ მანქანაზე რამდენჯერაც ვნახე ორივე ტრიალებდა (კონდენციონერის გარეშე) თუმცა ორი დამოუკიდებელი რელე მართავს და ტყუილად არ დააყენებდნენ. შეიძლება სიარულისას მართლა მარტო ერთს რთავს. როგორც დავაკვირდი გაჩერებულ მანქანაზე რომ ჩაირთვება 30-40 წამში უნდა გაითიშოს. კომპიუტერის მიხედვით 95 ზე ირთვება 92 გრადუსზე ითიშება.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Reference Frame   check engine და არა მხოლოდ   Sep 1 2010, 18:23
mixa  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge