![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 500 რეგისტრ.: 13-February 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 813 ![]() |
წვიმის დროს გუბეები რომ იჩითება შიშით სიჩქარეს ვაგდებ და ისე შევდივარ, თორემ ერთხელ შევარდი სადღაც 90-ით და ცხვირი ისეთი აათამაშა რომ ლამის ...... შიშისაგან და საბურავების ბრალია? თუ ??????????
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 14,683 რეგისტრ.: 17-April 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 22 ![]() |
ციტატა(SGR500 @ 3rd September 2010 - 14:44) [snapback]170007[/snapback] რავი, 90 მაღალია? წინ ძმაკაცი მიდიოდა მრგვალფარიანით ის უფრო სწრაფად შევიდა და 0 პრობლემა, მე კიდე და შესვლის წინ რომ მუხრუჭს აჭერ არ აფიქსირებ ხოლმე? ![]() ![]() მე ერთხელ ისეთი გადავრჩი, ვარკეთილის ხიდიდან კინაღამ გადავარდი, დღემდე არ მესმის როგორ დავიმორჩილე მანქანა... ციტატა(gio680 @ 3rd September 2010 - 14:44) [snapback]170006[/snapback] საბურავებს აქვს ე.წ. სანიაღვრე ჭრილი, უმეტესად 2 ზოლი რაც წყალზე გასრიალებას უშლის ხელს, მართალია ისიც ცურავს ოღონდ რა შედარებაა, ორივენაირი გამომიცდია ერთი და იმავე მანქანაზე და განსხვავება ნამდვილად ვიგრძენი სანიაღვრე ზოლი საჭიროა როცა მუდამ სველზე მოძრაობ, ხოლო მშრალიდან გუბეში შესვლა აბსოლუტურად სხვა განზომილებაა, წინაღობის ძალა იზრდება დაახლოებით 4-ჯერ და პახოდუ სიჩქარის კვარდრატის პირდაპირპროპორციულად... ანუ ამ დროს, საბურავი ყველა ვარიანტში მიცურავს წყლის ზედაპირზე... იგივე ეფექტია, როგორიც წყლის ზედაპირზე კენჭის სროლას... რაც უფრო ჩქარა მიდიხარ, მით მეტად გისვრის ზევით, რჩება საბურავი ჰაერში, მერე ისევ ეცემა და ისევ ხტება... ციტატა(SGR500 @ 3rd September 2010 - 14:44) [snapback]170007[/snapback] მრგვალფარიანით ის უფრო სწრაფად შევიდა და მრგვალფარიანი რომ უფრო დაბალია და ფართე, მაგას მნიშვნელობა არა აქვს? ![]() |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 500 რეგისტრ.: 13-February 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 813 ![]() |
ციტატა(Matador @ Sep 3 2010, 15:00) [snapback]170017[/snapback] და შესვლის წინ რომ მუხრუჭს აჭერ არ აფიქსირებ ხოლმე? ![]() ![]() მე ერთხელ ისეთი გადავრჩი, ვარკეთილის ხიდიდან კინაღამ გადავარდი, დღემდე არ მესმის როგორ დავიმორჩილე მანქანა... სანიაღვრე ზოლი საჭიროა როცა მუდამ სველზე მოძრაობ, ხოლო მშრალიდან გუბეში შესვლა აბსოლუტურად სხვა განზომილებაა, წინაღობის ძალა იზრდება დაახლოებით 4-ჯერ და პახოდუ სიჩქარის კვარდრატის პირდაპირპროპორციულად... ანუ ამ დროს, საბურავი ყველა ვარიანტში მიცურავს წყლის ზედაპირზე... იგივე ეფექტია, როგორიც წყლის ზედაპირზე კენჭის სროლას... რაც უფრო ჩქარა მიდიხარ, მით მეტად გისვრის ზევით, რჩება საბურავი ჰაერში, მერე ისევ ეცემა და ისევ ხტება... და მრგვალფარიანი რომ უფრო დაბალია და ფართე, მაგას მნიშვნელობა არა აქვს? ![]() ფართე კი ბაზარი არააა, მაგრამ სიდაბლით ჩემი უფრო დაბალია, ეხლა სწორად მასე ვშვრები გუბის დანახვაზე ელეთ-მელეთები მემართება და ეგრევე ტორმუზი, რავი შევცვლი საბურავებს მაინც შესაცვლელი მაქვს და ვნახავ აბა მერე, |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(SGR500 @ Sep 3 2010, 15:08) [snapback]170021[/snapback] ფართე კი ბაზარი არააა, მაგრამ სიდაბლით ჩემი უფრო დაბალია, ეხლა სწორად მასე ვშვრები გუბის დანახვაზე ელეთ-მელეთები მემართება და ეგრევე ტორმუზი, რავი შევცვლი საბურავებს მაინც შესაცვლელი მაქვს და ვნახავ აბა მერე, რაზვალი გაასწორებინე. მერე ნახე . |
|
|
![]() ![]() |