![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Junior Member ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 33 რეგისტრ.: 27-July 10 მომხმარებელი № 1,290 ![]() |
2001 მექანიკა 4 თვის წინ ჩამოვიყვანე იაპონიიდან, მატორი რო გაცხელდება გუდავს და დზლივს მიდის. გამოვცვალე ჰაერის და ბენზინის ფილტრები, სვეჩები, ამოვაცალე კატალიზატორი, შევცვალე ზუბჩატი რემენი (გადამხტარი ხომ არ არის მეთქი) და მაინც იგივეა. ჩეკს არ ანთებს და ესე მითხრეს დიაგნოსტიკასაც აზრი არ აქო. სად და ვისტა მივიდე ან რა ვქნა??? დამეხმარეთ.
წინასწარ გიხდით მადლობას. |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ჩიბუხმა ცივი-ცხელი ნაკლებად იცის,
მანდ ან ბენხინის მიყოდების ამბავია, ან ლამბდა გაიჭედა ბედნიზე და სულ აბაგატებს, სანამ ცივია ლამბდა ჰკიდია ეკუს და რომ გაცხელდება მერე უჯერებს და ბევრს ასხამს. ლამბდას ცოტა ხნით შეიძლება უშველოს სბროსმა. რაც შეეხება ბენზინის წნევას: ბენზინის წნევა იზომება ფილტრიდან ინჟექტორების რეიკამდე შლანგში ტრაინიკის ჩასმით და სიარულისას , ბოლომდე ჩაწერით და პირველი და მეორე სიჩქარეების ბოლომდე გაწურვით, |
|
|
![]() ![]() |