![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
რამდენი ხანია ამ განყოფილებაში თემა არ გამიხსნია
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 6,409 რეგისტრ.: 18-February 10 მომხმარებელი № 833 ![]() |
2 ტურბინით დადგომა გაგორებული აღარაა, 4000 აბაროტს თუ გადააცილე და მერე ჩააჭირე, ეგ უკვე გაქანებულია <<<<<<<< მრე ვიბნ ამბობს რო მეორე ტურბინიდან ვიწყებთ? D:
![]() ![]() ![]() ![]() მოკლედ დაიკიდე რა დღეს რო დავდგებით შენი თვალით ნახავ ან იქ ან ვიდეოს გადავიგებთ და დარწმუნდები რო მართალი ვარ ![]() პ.ს. ავტომატების დრაგს აზრი არ აქვს, სტარტზე ლეგასი იგებს ტურბინს ხარჯზე, მერე ფორიკა გაასწრებს დაბალი წონის გამო <<<<< მად დრეგს 120 მდე ფორიკა იგებს და 140 ზე ეწევა ლეგასი და ასწრებს ესეც ნანახი და გამოცდილია ![]() |
|
|