![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,073 რეგისტრ.: 29-October 09 მომხმარებელი № 512 ![]() |
ნიკი: Forester76
სახელი: მალხაზ გვარი: როგავა მანქანა: Subaru Forester S/20 წელი: 2000 ფერი: ვერცხლისფერი დამატებით: უტურბინო, მექანიკა, 137 ცხენი, აქვს პანიჟენია, გარბენი 28000კმ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ესეც სოფელში: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,073 რეგისტრ.: 29-October 09 მომხმარებელი № 512 ![]() |
mishaj
ციტატა გილოცავ საკაიფო მანქანაა, შენ წინა ფორესტერს (ეხლა რო ჩემს მეზობელს ყავს) ზუსტად იგივე გარბენი არ ქონდა? კი, რომ გავყიდე იმ დროს მაგდენი ჰქონდა ზუსტად... Gio-a ციტატა ესე იგი აირტეკიც კარგი გამოდგა არ ვიცი და მაგრად მაინტერესებს როგორ დადის გამვლობა ფორიკასავით აქვს თუ უფრო დაბალია... როგორი 4X4 აქვს და ასე შემდეგ პრინციპში აირტრეკი სულ რაღAც 2 თვე მყავდა და მთლად თამამ დასკვნებს ვერ გავაკეთებ, თუმცა მე პირადად ტურბინიანი აირტრეკი მირჩევნია ტურბინიან ფორიკას, თან ბევრად ჯობია რა... სხვა სივრცეა შიგნით და სულ სხვანაირად, ფორიკა სისწრაფეში სჯაბნის წონის ხარჯზე... მაგრამ მე მაგის გართულება არ მქონია არასდროს... გადაცემათა კოლოფი და ძრავი ბევრად ჯობია ფორიკასას... გამავლობაში კი ვფიქრობ სუბარუ უკეთესი იქნება, ლსდ ორივეს აქვს, მაგრამ სუბარუს ოპტიმალური წონა აქვს, რის ხარჯზევც უკეთესად გადალახავს წინააღმდეგობას... ![]() karoche SuBchika გმადლობთ ![]() |
|
|
![]() ![]() |