![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ესეიგი გუშინ დავდექი 540-თან, ზუსტად ძრავი რამდენი ქონდა არვიცი, 4.0 თუ 4.4 არვიცი.......ვინც მანდ იყო და მონაწილე დრაგის იმათმა კი ნახეს ვინ ვის
![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,017 რეგისტრ.: 22-August 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 314 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 7th September 2010 - 14:57) [snapback]171439[/snapback] აცეტონი მამაძაღლობა არაა, ლეგასისთვის საგაზაოდ აუცილებელი ვეშია, 98-იან ოქტანზეც დეტონაციებს იძლევა ბუსტის პიკებზე, მაგას კი ძაან დიდი მნიშნველობა აქვს დრაგისთვის და ზოგადად მანქანის სიჯანსაღისთვის smile.gif 100-იანი ბენზინი კი არ იშოვება თბილისში.... და რითი ადგენ რომ დეტონაციას იძლება 98-იან ოქტანზე და ისიც ბუსტის პიკებში ? რომელიმეს გიყენიათ არა ქარხნული დეტონაციის სენსორი ? თუ მახვილი ყურით ადგენ მაგას ? ძალიან საინტერესოა თუ იმის დაწერას აპირებ რომ უცხოურ ფორუმებზე ესე იძახიან მაშინ ჯობია არც მომწერო პასუხი, რეალური დასაბუთებული პასუხი თუ გაქ, გელიი ისევ BMW-ს პატრონი ვარ Black Jo უკეთესად წამოხვედი მე-2 ზაეზდზე და იმიტომ გკითხე, თორე ფინიშზე ისევ წინ ვიდექი, ან თუ მაგის ჩათვლა გინდა როგორც მოგებად მაინც 2:1 გამოვა ![]() |
|
|