IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ფორესტერი, ცხელზე გუდავს
I_K_A_78
გამოხმაურება Sep 1 2010, 21:44
გამოხმაურება #1


Junior Member
**

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 33
რეგისტრ.: 27-July 10
მომხმარებელი № 1,290




2001 მექანიკა 4 თვის წინ ჩამოვიყვანე იაპონიიდან, მატორი რო გაცხელდება გუდავს და დზლივს მიდის. გამოვცვალე ჰაერის და ბენზინის ფილტრები, სვეჩები, ამოვაცალე კატალიზატორი, შევცვალე ზუბჩატი რემენი (გადამხტარი ხომ არ არის მეთქი) და მაინც იგივეა. ჩეკს არ ანთებს და ესე მითხრეს დიაგნოსტიკასაც აზრი არ აქო. სად და ვისტა მივიდე ან რა ვქნა??? დამეხმარეთ.
წინასწარ გიხდით მადლობას.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Raven
გამოხმაურება Sep 9 2010, 16:18
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,887
რეგისტრ.: 18-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 30




maxouni

ციტატა(maxouni @ 9th September 2010 - 15:58) [snapback]172213[/snapback]
უშლი, უშლის და თანაც კარგად უშლის და ეგეც რომ არაფერი შეიძლება ბაკი დაგახუროს თავზე.

გავიგე რო უშლის, მე უთხარი ვერაფერს უზამ მეთქი ანუ ვერ უშველი თქო, რა ვიცი შენ თუ ციცი როგორ უნდა უშველოს კაცმა მაგ ამბავს თქვი.

ციტატა(Matador @ 9th September 2010 - 00:48) [snapback]172073[/snapback]
თუ შეცვლილი იყო, რაღაზე შეცვალეთ ჰა?!...

ბიჯო არ იყო შეცვლილი, ყველაფერი შევცვალეთ იმ დღეს და ეგ ვერ ვიშოვეთ, მეორე დღეს ვიყიდეთ კაკოსთან, არ მეგონა ამხელა ეფექტი რო ექნებოდა, თან ხელით ვნახე და ჭუჭყიანი კი იყო მარა არა ისეთი რო......... ხოდა ჩავთავლე რო ვითომ შეცვლილი იყო, შევცდი.

ეხლა გადავათვალიერე დრომი და კრიშკის გაღების დროს ხმა ნორმალური მოვლენაა და სრულიად შესაძლებელია ეგ ბენზინის გაზების ხმა კი არა ჰაერის პირიქით ბაკში შეწოვის ხმა იყოს.
Если при открывании есть небольшое пшыканье - это обсолютно нормально!
Друое дело, что со временем, клапану на открытие требуется большее разрежение в баке....

А функция этого клапана проста.
Чтобы пары бензина не попадали в атмосферу в крышке стоит специальный клапан. При определенном разряжении через него в бак поступает воздух.
Разряжение в баке и "удаление" избыточного давления происходит через угольный абсорбер, который стоит под капотом. К абсорберу из бака идет своя трубка.
Сам абсорбер "откачивать" не может. Эту роль играет двигатель машины.
Для этого от дросельной заслонки в абсорбер приходит еще один шланг, на котором находится специальный клапан, который по команде компьютера то открывает его, то закрывает (на Vits, Fancargo, новых Skoda Octavia (двиг BGU к примеру) этот клапан довольно громко пощелкивает). Т.е. другими словами движок сам и создает разряжение в баке.



не парьте мозги никому,не может через крышку пары бенза выходить,вы что-это же защита окружающей среды.В авто специально и стоит адсорбер,чтобы пары с бака в мотор попадали.Сейчас наговорите,и все начнут дырочки в крышках сверлить.
А ПШИКАТЬ и должно,ибо все верно и система работат правильно.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Sep 9 2010, 16:24
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Raven @ Sep 9 2010, 16:18) [snapback]172228[/snapback]
maxouni
გავიგე რო უშლის, მე უთხარი ვერაფერს უზამ მეთქი ანუ ვერ უშველი თქო, რა ვიცი შენ თუ ციცი როგორ უნდა უშველოს კაცმა მაგ ამბავს თქვი.
ბიჯო არ იყო შეცვლილი, ყველაფერი შევცვალეთ იმ დღეს და ეგ ვერ ვიშოვეთ, მეორე დღეს ვიყიდეთ კაკოსთან, არ მეგონა ამხელა ეფექტი რო ექნებოდა, თან ხელით ვნახე და ჭუჭყიანი კი იყო მარა არა ისეთი რო......... ხოდა ჩავთავლე რო ვითომ შეცვლილი იყო, შევცდი.

ეხლა გადავათვალიერე დრომი და კრიშკის გაღების დროს ხმა ნორმალური მოვლენაა და სრულიად შესაძლებელია ეგ ბენზინის გაზების ხმა კი არა ჰაერის პირიქით ბაკში შეწოვის ხმა იყოს.
Если при открывании есть небольшое пшыканье - это обсолютно нормально!
Друое дело, что со временем, клапану на открытие требуется большее разрежение в баке....

А функция этого клапана проста.
Чтобы пары бензина не попадали в атмосферу в крышке стоит специальный клапан. При определенном разряжении через него в бак поступает воздух.
Разряжение в баке и "удаление" избыточного давления происходит через угольный абсорбер, который стоит под капотом. К абсорберу из бака идет своя трубка.
Сам абсорбер "откачивать" не может. Эту роль играет двигатель машины.
Для этого от дросельной заслонки в абсорбер приходит еще один шланг, на котором находится специальный клапан, который по команде компьютера то открывает его, то закрывает (на Vits, Fancargo, новых Skoda Octavia (двиг BGU к примеру) этот клапан довольно громко пощелкивает). Т.е. другими словами движок сам и создает разряжение в баке.
не парьте мозги никому,не может через крышку пары бенза выходить,вы что-это же защита окружающей среды.В авто специально и стоит адсорбер,чтобы пары с бака в мотор попадали.Сейчас наговорите,и все начнут дырочки в крышках сверлить.
А ПШИКАТЬ и должно,ибо все верно и система работат правильно.

ხოდა ეგ შენი აბსორბერის კლაპანი რომ იჭედება და ვეღარ უშვებს პარებს მატორში, კაკრაზ მაშინ აქვს მსგავსი სიმპტომები, აბაროტებს ათამაშებს და გაწევაში აკლდება smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
I_K_A_78   ფორესტერი   Sep 1 2010, 21:44
Raven   ვოზდუხამერი და ლამ...   Sep 1 2010, 21:46
akm777   ტურბინაა?   Sep 1 2010, 21:46
I_K_A_78   უტურბინოა ვოზდუხა...   Sep 1 2010, 21:55
diasa  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge