![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 81 რეგისტრ.: 14-January 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 727 ![]() |
ქალაქში, საბურთალოდან პლეხანოვზე მარშუტით უმეტესად, თითქმის გორაობით, უნდა წვავდეს ნორმალური მანქანა 14 ლიტრს?
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 9th September 2010 - 16:03) [snapback]172214[/snapback] და S/20-ს კი კატალოგში უწერია რომ უნდა 92-95 ოქტანობის ბენზინი, ანუ რეგულარზეც ჯიგრულად მუშაობს ეგ კატალოგები რასაც თქვენ იძახით არის რუსების გაკეთებული და რატო გგონიათ რომ ყველაფერი ემთხვევა რაც წერია. მომკალი და არამგონია რომ JDM სუბარუს ნებისმიერი მოდელი რეგულარზე იყოს გათვლილი, მაგის შანსი არაა. მანახეთ იაპონური და არა რუსული კატალოგი სადაც ეგ ეწერება მაგ კატალოგებით რო მსჯელობთ და უყურებთ, ერთხელ მაინც რატო არ გაგიჩნდათ კითხვა თუ რატო უწერია ტურბინიან სუბარუს ყველას აი-98 და არა 100 ??? რა ვითომ ტურბინიანი JDM სუბარუები 98-ზეა გათვლილი ???!!! ყველამ ვიცით რომ ეგრე არაა და დასკვნები თქვენთვითონ გამოიტანეთ მილიონჯერ მაქვს დაწერილი და სულ ერთიდაიგივეს ვიძახი რომ იაპონურ უტურბინო სუბარუებში რეგულარი არ ჩაასხათ მეთქი და დანარჩენი თQვენ იცით. მაგას ჭირდება პრემიუმი !!! ციტატა(PAINKILLER @ 9th September 2010 - 16:03) [snapback]172214[/snapback] 14 ლიტრი არასოდეს დამიწვავს რაც არ უნდა მეგაზავა, არადა ხშირად ვგაზაობდი ერთი უნდა ჩაგიჯდე რა მანქანაში და გავიგო რას ეძახი შენ გაზაობას, დიდი ეჭვი მაქვს რომ ჩემი "გაზაობა"-ს აღქმა განსხვავებული იქნება შენი "გაზაობის" აღქმისგან |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(crimson @ Sep 9 2010, 16:22) [snapback]172225[/snapback] ეგ კატალოგები რასაც თქვენ იძახით არის რუსების გაკეთებული და რატო გგონიათ რომ ყველაფერი ემთხვევა რაც წერია. მომკალი და არამგონია რომ JDM სუბარუს ნებისმიერი მოდელი რეგულარზე იყოს გათვლილი, მაგის შანსი არაა. მანახეთ იაპონური და არა რუსული კატალოგი სადაც ეგ ეწერება მაგ კატალოგებით რო მსჯელობთ და უყურებთ, ერთხელ მაინც რატო არ გაგიჩნდათ კითხვა თუ რატო უწერია ტურბინიან სუბარუს ყველას აი-98 და არა 100 ??? რა ვითომ ტურბინიანი JDM სუბარუები 98-ზეა გათვლილი ???!!! ყველამ ვიცით რომ ეგრე არაა და დასკვნები თქვენთვითონ გამოიტანეთ მილიონჯერ მაქვს დაწერილი და სულ ერთიდაიგივეს ვიძახი რომ იაპონურ უტურბინო სუბარუებში რეგულარი არ ჩაასხათ მეთქი და დანარჩენი თQვენ იცით. მაგას ჭირდება პრემიუმი !!! ერთი უნდა ჩაგიჯდე რა მანქანაში და გავიგო რას ეძახი შენ გაზაობას, დიდი ეჭვი მაქვს რომ ჩემი "გაზაობა"-ს აღქმა განსხვავებული იქნება შენი "გაზაობის" აღქმისგან +1000000 აბსოლიტურ სიმართლეა ციტატა(PAINKILLER @ Sep 9 2010, 16:51) [snapback]172237[/snapback] და 92-იან ბენზინზე რომ მუშაობენ იაპონური ატმოსფერული ძრავების უმეტესობა, ეგ ახალი არაა ![]() ![]() ![]() მაგრათ მაინტერესებს საიდან აკეთებ ამ დასკვბენს S/20 და T25 ძრავებს ერთნაირი შეკუმშვის კოეფიციენტი, ერთნაირი ლიტრული სიმძლავრე აქვთ. მე არ მესმის რატომ უნდა პრემიუმი T25 და S/20 კი არა ? დეტონაციის დაჩიკის წყალობით ყველა თანამედროვე ძრავს შეუძლია მუშაობა 92 ბენზინზე თუ ეგეთ მუშაობას მუშაობა ქვია ![]() მე რაც ფორუმს ვაკვირდები პრობლემები უფო ატმოსფერულ ძრავებს აქვთ (ხან სვეჩები ხან პროვოტკა ხან ....) ისე კი პირიქით უნდა იყოს. მე რეგულარს ვაბრალებ თქვენი არ ვიცი. ჩემ მანქანაზე ქარხნულმა ლამბდამ 225 000 გაიარა და პორშინიც არ კაკუნობს. აბა გამოტყდით რამდენს გამოუცვლი ლამდა 100 000 ზე ნაკლები გარბენით. ბაქოს ბენზინს 14 ს კი არა 20 რომ არ წვავს მადლობა თქვით. |
|
|