გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Sep 14 2010, 03:14
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,051 რეგისტრ.: 28-July 09 მომხმარებელი № 257 |
მემგონი BOV_ებზე თემა არსად არ არის გახსნილი და კაი იქნება თუ აქ გავარჩევთ და ვისაუბრებთ....... კერძოდ სუბარუზე რომელი BOV_ია რეკომენდირებული ნასტროიკის გარეშე და ასშ........ : )
იყო 1-2 შემთხვევა როცა დააყენეს ბიჭებმა BOV_ები და ზოგს უქვრებოდა ხალასტოი ხოდზე....... ზოგიც ვაფშე ვეღარ ,,ეწეოდა,, და ასშ! : ) აქ გავარჩიოთ რა უარყოფითი მხარეები შეიძლება ქონდეს BOV_ის დაყენებას სტანდარტულ ECU_ზე და ნუ + ყველამ ვიცით! : ) ხმა და დიდ HP_ზე ზედმეტი ჰაერის სწრაფად გარეთ გაშვება........ : ) მე ვფიქრობ დავაყენო BOV და ორ ვარიანტზე შევჩერდი.......... ერთია ყველასთვის ნაცნობი (საუკეთესოებშორის საუკეთესო) HKS SSQV რეგულიროვკით და მეორე (ზოგისთვის უცნობი) GFB Hybrid, რომელიც ერთ ტურბინიან ნებისმიერ სუბარუზე 5 წუთში დგება, ყოველგვარი გადაჩარხვების და მისვარკებების გარეშე..... : ) ფასიც რამდენადაც გასაკვირი არ უნდა იყოს, საკმაოდ ძვირია!!!!! 300$-400$ მერყეობს!!! ![]()
|
|
|
|
![]() |
Sep 14 2010, 11:19
გამოხმაურება
#2
|
|
|
GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 |
ერაერთჯერ მითქვამს და ყოველთვის ვიტვი რომ თუ მანქანა დაბუსტული არ გყავს და იმდენს თუ ერ უბერავ, რამდენის დაჭერაც არ შეუძლია ქარხნულ ბაიბასს, ბლოუოფის დაყენებას ზიანის მეტი არაფერი მოაქვს მანქანისთვის, ვინაიდან სუბარუს ბაიპასის სიტემა ისეა გაკეტებული, რომ გამოშვებულ ზედმეტ ჰაერს უკან აბრუნებს - ინთეიქში, და ეკუს ტვინი აღარ ერევა,
ახლა განვიხილოთ რა ხხდება MAF-ის მიერ დათვლილი ჰაერის ატმოსფეროში გაშვებისას: ამ დორს ეკუმ იცის რომ ამდენი ჰაერია შემოსული სისტემაში და ინჟექტორი ასხამს მისი შესაბამისი რაოდენობის ბენზინს, სინამდვილეში ჰაერის დიდი ნაწილი ვერ აღწევს მატორამდე და სმესი გამოდის ძალიან მდიდარი, ამ ყველაფერს ხედავს ლამბდა, რომელიც თვლის რომ შენი ვოზდუხომერი ურევს და ახდენს მის კალიბრაციას, ანუ მისგან მიღებულ მონაცემებს გადააკეთებს ისე რომ თითქოს სწორი მონაცემი მიიღოს, მაგრამ ეკუმ არ იცის რომ შენ ატმოსფეროში უშვებ ჰაერს და საბოლოო ჯამში ვიღებთ MAF-ის არასწორ ჩვენებას. აქ ყველაზე ცუდი ისაა რომ ვინაიდან ჰაერი იკარგება, ეკუ თვლის რომ MAF უფრო მეტ ჰაერს აჩვენებს ვიდრე სინამდვილეშია, და ამ ერთი არასწორი ლერნინგის შედეგად შემდეგ იწყევს უფრო ნაკლები ბენზინის ჩასხმას, რაც რა თქმა უნდა იწვევს სმესის გაღაქრიბებას, ღარიბ სმესს რა შედეგები მოაქვს, მაგას აღარ მოვყვები. ამის შემდეგ თუ ლამბდა ძალიან კარგ მდგომარეობაშია დაბლებზე კი გააკეთებს სმესის კორექციას, მაგრამ მაღლებზე ლერნინგებს ვერაფერს უშველის და შეიძლება ცუდი შედეგები მივიღოთ. სხვათაშორის ყოფილა შემთხვევები როცა ძალიანაც კარგად დანასტროიკებულ ბლოუოფზე მატორის აბაროტები იწყებს თამაშს და ეს იმ დროს როცა აბსოლიტურად ყველაფერი გამართულია, უბრალოდ ეკუ ზუსტად ისე იქცევა როგორც გაფუჭედული MAF-ის დროს, ვინაიდან აღარ ენდობა მის მონაცემებს. ბოლოს დავამატებ რომ ვინაიდან BOV განკუთვნილია დაბუსტული მანქნებისთვის, ძალიან დაბუსტულ მანქანებზე MAF-ს საერთოდ ხსნიან და მარტო MAP-ის მონაცემებს ეყრდნობა ეკუ, ასეთ შემთხვევაში უკვე არანაირი პრობლემა არაა, ვინაიდან MAF-ისგან განსხვავებით MAP დგას BOV-ის შემდეგ და სულ ჰკიდია კოლექტორემდე რამდენი ჰაერი დაიკარგა |
|
|
|
ZERO BOV - Blow Off Valve!!! Sep 14 2010, 03:14
mixa ZERO
როცა პერინის ... Sep 14 2010, 08:14
PAINKILLER ნასტროიკის გარეშე ... Sep 14 2010, 08:43
VMV-588.