IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> BOV - Blow Off Valve!!!, ყველაფერი მათ შესახებ...
ZERO
გამოხმაურება Sep 14 2010, 03:14
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,051
რეგისტრ.: 28-July 09
მომხმარებელი № 257




მემგონი BOV_ებზე თემა არსად არ არის გახსნილი და კაი იქნება თუ აქ გავარჩევთ და ვისაუბრებთ....... კერძოდ სუბარუზე რომელი BOV_ია რეკომენდირებული ნასტროიკის გარეშე და ასშ........ : )

იყო 1-2 შემთხვევა როცა დააყენეს ბიჭებმა BOV_ები და ზოგს უქვრებოდა ხალასტოი ხოდზე....... ზოგიც ვაფშე ვეღარ ,,ეწეოდა,, და ასშ! : )

აქ გავარჩიოთ რა უარყოფითი მხარეები შეიძლება ქონდეს BOV_ის დაყენებას სტანდარტულ ECU_ზე და ნუ + ყველამ ვიცით! : ) ხმა და დიდ HP_ზე ზედმეტი ჰაერის სწრაფად გარეთ გაშვება........ : )

მე ვფიქრობ დავაყენო BOV და ორ ვარიანტზე შევჩერდი.......... ერთია ყველასთვის ნაცნობი (საუკეთესოებშორის საუკეთესო) HKS SSQV რეგულიროვკით და მეორე (ზოგისთვის უცნობი) GFB Hybrid, რომელიც ერთ ტურბინიან ნებისმიერ სუბარუზე 5 წუთში დგება, ყოველგვარი გადაჩარხვების და მისვარკებების გარეშე..... : ) ფასიც რამდენადაც გასაკვირი არ უნდა იყოს, საკმაოდ ძვირია!!!!! 300$-400$ მერყეობს!!!





Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Sep 14 2010, 11:19
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ერაერთჯერ მითქვამს და ყოველთვის ვიტვი რომ თუ მანქანა დაბუსტული არ გყავს და იმდენს თუ ერ უბერავ, რამდენის დაჭერაც არ შეუძლია ქარხნულ ბაიბასს, ბლოუოფის დაყენებას ზიანის მეტი არაფერი მოაქვს მანქანისთვის, ვინაიდან სუბარუს ბაიპასის სიტემა ისეა გაკეტებული, რომ გამოშვებულ ზედმეტ ჰაერს უკან აბრუნებს - ინთეიქში, და ეკუს ტვინი აღარ ერევა,
ახლა განვიხილოთ რა ხხდება MAF-ის მიერ დათვლილი ჰაერის ატმოსფეროში გაშვებისას:
ამ დორს ეკუმ იცის რომ ამდენი ჰაერია შემოსული სისტემაში და ინჟექტორი ასხამს მისი შესაბამისი რაოდენობის ბენზინს, სინამდვილეში ჰაერის დიდი ნაწილი ვერ აღწევს მატორამდე და სმესი გამოდის ძალიან მდიდარი, ამ ყველაფერს ხედავს ლამბდა, რომელიც თვლის რომ შენი ვოზდუხომერი ურევს და ახდენს მის კალიბრაციას, ანუ მისგან მიღებულ მონაცემებს გადააკეთებს ისე რომ თითქოს სწორი მონაცემი მიიღოს, მაგრამ ეკუმ არ იცის რომ შენ ატმოსფეროში უშვებ ჰაერს და საბოლოო ჯამში ვიღებთ MAF-ის არასწორ ჩვენებას.
აქ ყველაზე ცუდი ისაა რომ ვინაიდან ჰაერი იკარგება, ეკუ თვლის რომ MAF უფრო მეტ ჰაერს აჩვენებს ვიდრე სინამდვილეშია, და ამ ერთი არასწორი ლერნინგის შედეგად შემდეგ იწყევს უფრო ნაკლები ბენზინის ჩასხმას, რაც რა თქმა უნდა იწვევს სმესის გაღაქრიბებას, ღარიბ სმესს რა შედეგები მოაქვს, მაგას აღარ მოვყვები. ამის შემდეგ თუ ლამბდა ძალიან კარგ მდგომარეობაშია დაბლებზე კი გააკეთებს სმესის კორექციას, მაგრამ მაღლებზე ლერნინგებს ვერაფერს უშველის და შეიძლება ცუდი შედეგები მივიღოთ.
სხვათაშორის ყოფილა შემთხვევები როცა ძალიანაც კარგად დანასტროიკებულ ბლოუოფზე მატორის აბაროტები იწყებს თამაშს და ეს იმ დროს როცა აბსოლიტურად ყველაფერი გამართულია, უბრალოდ ეკუ ზუსტად ისე იქცევა როგორც გაფუჭედული MAF-ის დროს, ვინაიდან აღარ ენდობა მის მონაცემებს.
ბოლოს დავამატებ რომ ვინაიდან BOV განკუთვნილია დაბუსტული მანქნებისთვის, ძალიან დაბუსტულ მანქანებზე MAF-ს საერთოდ ხსნიან და მარტო MAP-ის მონაცემებს ეყრდნობა ეკუ, ასეთ შემთხვევაში უკვე არანაირი პრობლემა არაა, ვინაიდან MAF-ისგან განსხვავებით MAP დგას BOV-ის შემდეგ და სულ ჰკიდია კოლექტორემდე რამდენი ჰაერი დაიკარგა
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
ZERO   BOV - Blow Off Valve!!!   Sep 14 2010, 03:14
mixa   ZERO როცა პერინის ...   Sep 14 2010, 08:14
PAINKILLER   ნასტროიკის გარეშე ...   Sep 14 2010, 08:43
VMV-588.  
  Sep 28 2010, 15:52
karoche   აუუ რა კაციაა :D მაგ...   Sep 28 2010, 16:32
VADA   Oct 14 2010, 20:22
Black Jo  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge