![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,051 რეგისტრ.: 28-July 09 მომხმარებელი № 257 ![]() |
მემგონი BOV_ებზე თემა არსად არ არის გახსნილი და კაი იქნება თუ აქ გავარჩევთ და ვისაუბრებთ....... კერძოდ სუბარუზე რომელი BOV_ია რეკომენდირებული ნასტროიკის გარეშე და ასშ........ : )
იყო 1-2 შემთხვევა როცა დააყენეს ბიჭებმა BOV_ები და ზოგს უქვრებოდა ხალასტოი ხოდზე....... ზოგიც ვაფშე ვეღარ ,,ეწეოდა,, და ასშ! : ) აქ გავარჩიოთ რა უარყოფითი მხარეები შეიძლება ქონდეს BOV_ის დაყენებას სტანდარტულ ECU_ზე და ნუ + ყველამ ვიცით! : ) ხმა და დიდ HP_ზე ზედმეტი ჰაერის სწრაფად გარეთ გაშვება........ : ) მე ვფიქრობ დავაყენო BOV და ორ ვარიანტზე შევჩერდი.......... ერთია ყველასთვის ნაცნობი (საუკეთესოებშორის საუკეთესო) HKS SSQV რეგულიროვკით და მეორე (ზოგისთვის უცნობი) GFB Hybrid, რომელიც ერთ ტურბინიან ნებისმიერ სუბარუზე 5 წუთში დგება, ყოველგვარი გადაჩარხვების და მისვარკებების გარეშე..... : ) ფასიც რამდენადაც გასაკვირი არ უნდა იყოს, საკმაოდ ძვირია!!!!! 300$-400$ მერყეობს!!! ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
მაგ GFB-ის სხვანაირი ბლოუებიც ქონია, ანუ შეგიძლია არეგულირო რომ ნაწილი ისევ ტურბინაში გაუშვას და ნაწილი გარეთ დაუსტვინოს
![]() ესეც თემა მაგაზე http://www.mx6.com/forums/1g-mx6-forced-in...stallation.html ვა მაგ შავ ბლოუებსაც ქონიათ იგივე სიყვარულობა - 50%-ის უკან დაბრუნება ტურბინაში, კაი ტიპია ![]() http://www.rallitek.com/GFB-Hybrid-Blow-Off-Valve/p-4345 |
|
|