IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> იქნებ დამეხმაროდ,რა ვუყო არ ვიცი
TaO
გამოხმაურება Sep 7 2010, 08:55
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 2,942
რეგისტრ.: 17-August 10
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 1,336




სალამი ყველას. თქვენი დახმარება მჭირდება გამოცდილო ხალხო.

ე.ი რა ხდება. ორი დგის წინ დილით მანქანა რო დავქოქე, ტახომეტრზე აბაროტებმა დაიწყეს თამაში და ვიფიქრე ,,თავისუფალი სვლის კლაპანიათქო", დავშალე და მართლაც მაგარი ნადები ქონდა მოდებული როგორ კლაპანს, ასევე თავისთავად შიგნით დროსელშიც. ავდექი და დროსელი მთლიანად მოვხსენი თავის კლაპნიანად და აბროთი გულიანად (გავრეცხე). ავაწყე და ,,პიზდეც" დავქოქე თუ არა მანქანა აბაროტები ავიდა 2500 ბრუნზე, დაიწყო power-ის ნათურამ ციმციმი და ჩეკიც ეგრევე აინთო. გაუკეთე თვით დიაგნოსტიკა და აგდებს კოდს ,,მემგონი სწორად ამოვიკითხე ნათურის ციმციმისას" 31.. რა ჯანდაბა და დოზანაა ნეტა...ან რა ვუყო ხომ ვერ დამეხმარებით....მადლობთ წინასწარ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Sep 15 2010, 23:24
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(Sturbo @ 15th September 2010 - 19:44) [snapback]173916[/snapback]
ხალასტოის რეგულატორი დაახლოვებით 30+-5 ბიჯით უნდა იყოს ღია.

ეგ N-ში თუ D და ტორმუზი?
ჩემი D+ ტორმუზის დროს არის 28
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Sep 16 2010, 18:12
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(maxouni @ Sep 16 2010, 00:24) [snapback]174017[/snapback]
ეგ N-ში თუ D და ტორმუზი?
ჩემი D+ ტორმუზის დროს არის 28


N-ში ყოველგვარი გატვირთვის გარეშე. კოდენციონერი გამორთულია, ფარები არ ანთია, რადიატორის ფანები არ ტრიალებს. ახალ ჩამოყვანილ მანქანებზე იდეალურად 30 ია გაჭიმული. ჩემთან 23-25 უჭირავს მგონი PCV აპარებს ჰაერს და იმიტომ. მოკლედ 20 ზე ქვემოთ ცუდია - ჰაერს იპარავს.
40 ზე ზევით - ხალასოის რეგულატორი გასწმენდია.
მოკლედ თუ დროსელი ნორმაში არაა დაბალ და საშუალო დატვირთვებზე გაზის ცვლილებაზე არაადეკვატურად რეაგირებს.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
TaO   იქნებ დამეხმაროდ,რა ვუყო არ ვიცი   Sep 7 2010, 08:55
hyberlevan   TaO დასბროსე? მეც ...   Sep 7 2010, 08:58
zimbo   TaO 31 Throttle position sensor or circu...   Sep 7 2010, 09:07
GeoRacer   კომპის დაზბროსვა ყ...   Sep 7 2010, 09:10
Matador   ამის მეტი რა დაგეხ...   Sep 7 2010, 09:19
TaO   კომპი დავსბროსე. რ...   Sep 7 2010, 09:26
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge