![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]() ![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
დაიშალა 98-იანი იმპრეზა ტურბინით, კლადიშის სტუკის დიაგნოზით
დაშლის შედეგად აღმოჩდა რომ ზეთის ნასოსის 5 ბოლტიდან 4 არ იყო სათანადოთ დაჭერილი (რაც დამიშლია იმასთან შედარებით, ფაქტიურად მოშვებული იყო ) 90 % დარწმუნებული ვარ მაღალ აბაროტზე , მაღალი წნევის წარმოქმნისას აპარებდა ზეთს და წნევას აგდებდა ![]() ![]() შედეგად დაისტუკა მეორე ცილინდრის შატუნის კლადიში ,შატუნიც გაფუჭდა . მეოთხე პორშინის შატუნზე დაწყებული იყო სტუკი ![]() ![]() 2 პორშინის ჩიხოლი იწყებს დაჯდომას , 4 საკმაოდ დამჯდარი იყო საკვირველია ხმა რო არ ქონდა 4 პორშინის ![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
გუშინ შრეკეტას ცხენი მოვასულიერეთ და თივას ითხოვს უკვე
![]() ![]() ![]() გუშინ აწყობისას მასლანასოსი შევამოწმეთ , ბოლტები იყო დაშვებული , უეჭველი მაღალ აბაროტზე დიდი სლივი ექნებოდა , ასე რომ ძრავის გაფუჭების მთავარი მიზეზი ზეთის ნასოსია , ესეთი შემთხვევა ხშირად გხვდება პრაქტიკაში , რჩევა : ვისაც გაზის პედალი უყვარს მოხსენით და გადაამოწმეთ მასლენასოსი , (თუნდაც რემნის შეცვლის დროს ) ხო და რაც მთავარია ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |