![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
გამარჯობათ, ესეიგი მაქვს ასეთი პრობლემა, ჩემი დეშბორდი დავშალე, გავაკეთე ოპტიტრონის იმიტაცია, ვერ მოვისვენე ერთი სიტყვით და ასეთ პრობლემას გადავაწყდი, ესეიგი, ბენზინის და წყლის ისრები დავარეგულირე დაჟე შეიძლება ითქვას თავისი დაარეგულირა, მაგრამ აი ტახომეტრის და კილომეტრაჟის ისერები რომ ვაყენებ იჭედება, როცა ზაჟიგანიას გადაწევ მაშინ ისრები თავის პოზიციაზე დგება, ამით მივხვდი რომ ასე რეგულირდება, ანუ ვერტიკალურად უნდა დააყენო და როცა ზაჟიგანიას გადაწევ ეგრევე 0 დგება თავისით, ანუ ხელით გასწორება და რამე არ სჭირდება, ეს მაგრად გამიხარდა, მაგრამ აი ისრებმა გაჭედვა რომ დაიწყო ეგ არ მომეწონა, იქნებ ვინმეს დაშლილი ქონდა და შეხვედრია პრობლემას, მირჩიეთ რამე.... რამე დაზეთვა ხომ არ უნდა? ისრების დონეს ზუსტად იგივებაირად ვაყენებ მაგრამ მაინც იჭედება, როცა ინდუქცია იქმნება კატუშკაში ეგრევა მიატრევს ისარს შიგნით და იჭედება, ცოტას როგორც გამოწევ ეგრევე თავისუფლდება............მიშველეთ
![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
კაროჩე ისრები გავასწორე, ანუ კეთდება ასე ესენი, საერთოდ მე არასწორად დავშალე, როცა პრიბორები მოიხსნებამ ნერე უკანა მხარე უნდა მოიხნას პრიბორების, ამის მერე იხსნება სადაც ღერძი ჯდება ისრის ის მატორჩიკი, ქვევიდან აქვს ორი ფეხი გადასწევთ და ეგრევე ამოდის მთლიანი ციფერბლატი, მერე კი ღერძი რამეთი უნდა დაიჭიროთ და ამოიღოთ ისარი......ჩემ შემთხვევაში მომივიდა ასე, რომ მე ამოვიღე ისარი პირდაპირ ღერძიანად და ამიტომაც გამირთულდა ისრბის დაყენება, მაგრამ რომ მივაგენი ხერხს, ორ ცუტში შეიძლება მაგის გასწორება, კეთდება ასე, ისარს და ღერძს ვაცალკევებთ და მერე ცალკე ღერძს ვსვამთ მაგ მატორჩიკში კარგად უნდა დააჭიროთ რომ ბოლომდე ჩავიდეს და მერე კი ზედ ისარს ნაზად ჩასვამთ და ეგ არის, არც ისრები იჭედება და არაფელ, გასწორება ხდება კი ასე ისრების, უშუალოდ ტახომეტრის და სპიდომეტრზე მაქვს ლაპარაკი, ისარი უნდა გაასწოროდ ვერტიკალურად, ანუ ქვევით უნდა იყურებოდეს ისრის ბოლო, მერე უნდა გადაწიოთ ზაჟიგანიე და ისრები ეგრევე ავარდება, მერე ისევ ხსნიტ ისარს და ასწორებთ ნოლზე ცოტა ქვემოთ და მერე მთლიანად კრუგს დაარტყმევინებთ ხელით რომ თავის "სტოპორზე დადგეს" ს ყველაფერი სპიდომეტრს ეხება, ტახომეტრი კი როგორც წყალი გახურდება 90 გრადუსზე აბაროტებს დააყენებთ 400rpm- 600rmp, ეს აბაროტები უჭირავს ჩემ მექანიკა ლეგასს რათქმაუნდა ტაბლოზე აჩვენებს ასე და რეალობაში მეტია მემგონი ეგრე ვიცი, ანუ თვალით ვერ შეიმჩნევა ამხელა დიაპაზონი ტაბლოზე, სხვა მანქანაზე არვიცი როგორ იქნება, ამიტომ სანამ დაშლით კარგი იქნება თუ დაქოქილზე დაიმახსოვრებთ თქვენი მანქანის აბაროტებას... ბენზინის და წყლის გასწორება არამგონია გაგიჭირდეთ.... ეგ არის სულ, ვინმეს თუ გამოადგება ეგ ინფო აგერ არის და ძალიან გამიხარდება თუ რამეთი დავეხმარე ამით...... მადლობა ყველას
![]() |
|
|
![]() ![]() |