გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
			
			  Sep 7 2010, 08:55
			
				 გამოხმაურება
					#1
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
					 Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336  | 
       
			
			 
				სალამი ყველას. თქვენი დახმარება მჭირდება გამოცდილო ხალხო. 
			
			
					
		ე.ი რა ხდება. ორი დგის წინ დილით მანქანა რო დავქოქე, ტახომეტრზე აბაროტებმა დაიწყეს თამაში და ვიფიქრე ,,თავისუფალი სვლის კლაპანიათქო", დავშალე და მართლაც მაგარი ნადები ქონდა მოდებული როგორ კლაპანს, ასევე თავისთავად შიგნით დროსელშიც. ავდექი და დროსელი მთლიანად მოვხსენი თავის კლაპნიანად და აბროთი გულიანად (გავრეცხე). ავაწყე და ,,პიზდეც" დავქოქე თუ არა მანქანა აბაროტები ავიდა 2500 ბრუნზე, დაიწყო power-ის ნათურამ ციმციმი და ჩეკიც ეგრევე აინთო. გაუკეთე თვით დიაგნოსტიკა და აგდებს კოდს ,,მემგონი სწორად ამოვიკითხე ნათურის ციმციმისას" 31.. რა ჯანდაბა და დოზანაა ნეტა...ან რა ვუყო ხომ ვერ დამეხმარებით....მადლობთ წინასწარ....  | 
	
| 
			
			 | 
	|
![]()  | 
	
			
			  Sep 18 2010, 17:22
			
				 გამოხმაურება
					#2
					
				
			 
		 | 
	|
| 
        	
				
					 Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,942 რეგისტრ.: 17-August 10 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 1,336  | 
       
			
			 
				სალამი ყველას და მადლობა Sturbo , 
			
			
					
		maxouni და ყველას ვინც დახმარება შეძელით და მეხმარებით. ეხლა უნდა შევცვალო ლამბდა, კიდევ ერთხელ მოვხსნა დროსელი და გერმეტიკაზე ავიყვანო, რაც კი შლანგები არსებობს უხამუტო თუ ხამუტიანი ყველას გადაუჭირო ან გაუკეთო და მერე ერთხელაც თქვენი დახმარებით ჩავწერო ლოგი.... ხო მართა Sturbo გუშინ რო მითხარი ჰაერმზომის შტეკერი ჩახსენი და ისე დაქოქეო.... ჩავხსენი დავქოქე და პიზდეც, მოკვდა მანქანა დაჭრილი მეგონა და სულს ღაფავდა  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Sep 18 2010, 21:36
			
				 გამოხმაურება
					#3
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358  | 
       
			
			 ციტატა(TaO @ Sep 18 2010, 18:22) [snapback]174833[/snapback] სალამი ყველას და მადლობა Sturbo , maxouni და ყველას ვინც დახმარება შეძელით და მეხმარებით. ეხლა უნდა შევცვალო ლამბდა, კიდევ ერთხელ მოვხსნა დროსელი და გერმეტიკაზე ავიყვანო, რაც კი შლანგები არსებობს უხამუტო თუ ხამუტიანი ყველას გადაუჭირო ან გაუკეთო და მერე ერთხელაც თქვენი დახმარებით ჩავწერო ლოგი.... ხო მართა Sturbo გუშინ რო მითხარი ჰაერმზომის შტეკერი ჩახსენი და ისე დაქოქეო.... ჩავხსენი დავქოქე და პიზდეც, მოკვდა მანქანა დაჭრილი მეგონა და სულს ღაფავდა მახო როგორც ყოველთვის მართალია, სანამ ლამდას არ შეცვლი ძნელია იმის გარკვევა რა ხდება. MAF ჩახსნილზე ჩემი მანქანა აშკარად ნორმალურად დაიქოქა/მუშაობდა - სუბარუს რას გაუგებ მოკლედ ..... ციტატა(maxouni @ Sep 18 2010, 01:36) [snapback]174705[/snapback] ვოზდუხომერს+ლამბდას არევა იმას ნიშნავს რომ ვერაფერსაც ვერ გაიგებ. გაზის ჩაჭერის დროს უზარმაზარ გაღარიბებებზე რას იტყვი? ეგ ლამდას ჰგავს ყველაზე მეტად ლამბდამ იცის, MAF საკმაოდ წრფივად რეაგირებს დროზელი/აბაროტები/კოლექტორის წნევაზე, ეს კორექციები უფრო ლამდბას ბრალია და+ ბენზინის წნევის შემოწმებაც არ აწყენდა გაზის ჩაჭერისას ცოტა დეტონაციაც კი ისმის, წააჩხრიალებს ხოლმე. წნევის გასინჯვა გაგვავიწყდა არადა მანომეტრი საბარგულში მეგდო . გამოვწორდებით ....  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Sep 18 2010, 22:44
			
				 გამოხმაურება
					#4
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57  | 
       
			
			 ციტატა(Sturbo @ Sep 18 2010, 22:36) [snapback]174900[/snapback] მახო როგორც ყოველთვის მართალია, სანამ ლამდას არ შეცვლი ძნელია იმის გარკვევა რა ხდება. MAF ჩახსნილზე ჩემი მანქანა აშკარად ნორმალურად დაიქოქა/მუშაობდა - სუბარუს რას გაუგებ მოკლედ ..... ჩემი აზრით MAF-ის ჩახსნით დიდად ვერ გაიგებ ვოზდუხამერი რა მდგომარეობაშია, ეგ უფრო ლამბდის სიცოცხლე-სიკვდილის ტესტია, თუ ლამბდა ჯანზეა, ვოზდუხამერის ჩახსნით მატორის მუშაობაში რადიკალური ცვლილებები არ უნდა მოხდეს (მაქსიმუმ რეზკი გაზის აშვების დროს აბაროტის ძალიან დაგდება ან რეზკი ჩაჭერის დროს ცოტა დაგვიანებული რეაქცია), ჩემს პირველ RSK-ზე საერთოდ არ მუშაობდა MAF (და ჩახსნილი მქონდა მაგის გამო) და ძაან მაგრა იწევდა მანქანა, უბრალოდ 5500 აბაროტზე ფუელქათი ხდებოდა თუ ვოზდუხამერჩახსნილზე ძალიან კვდება მატორი, ესე იგი ლამბდა მთლად ჯანზე ვერ არის...... -------------------- ST///G 
					
		Crazy Monster Wagon  | 
	
| 
			
			 | 
	|
			
			  Sep 19 2010, 18:58
			
				 გამოხმაურება
					#5
					
				
			 
		 | 
	|
        	
				
					![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358  | 
       
			
			 ციტატა(PAINKILLER @ Sep 18 2010, 23:44) [snapback]174955[/snapback] ჩემი აზრით MAF-ის ჩახსნით დიდად ვერ გაიგებ ვოზდუხამერი რა მდგომარეობაშია, ეგ უფრო ლამბდის სიცოცხლე-სიკვდილის ტესტია, თუ ლამბდა ჯანზეა, ვოზდუხამერის ჩახსნით მატორის მუშაობაში რადიკალური ცვლილებები არ უნდა მოხდეს (მაქსიმუმ რეზკი გაზის აშვების დროს აბაროტის ძალიან დაგდება ან რეზკი ჩაჭერის დროს ცოტა დაგვიანებული რეაქცია), ჩემს პირველ RSK-ზე საერთოდ არ მუშაობდა MAF (და ჩახსნილი მქონდა მაგის გამო) და ძაან მაგრა იწევდა მანქანა, უბრალოდ 5500 აბაროტზე ფუელქათი ხდებოდა  თუ ვოზდუხამერჩახსნილზე ძალიან კვდება მატორი, ესე იგი ლამბდა მთლად ჯანზე ვერ არის...... მშვენიერი ნიფორმაციაა, ხალხნო გავაკეთოთ FAQ თემა და მოვაგროვოთ საინტერესო ინფო/გამოცდილება .  | 
	
| 
			
			 | 
	|
 TaO   იქნებ დამეხმაროდ,რა ვუყო არ ვიცი   Sep 7 2010, 08:55
 
 hyberlevan   TaO 
დასბროსე?
მეც ...   Sep 7 2010, 08:58
 
 zimbo   TaO 
31  	Throttle position sensor or circu...   Sep 7 2010, 09:07
 
 GeoRacer   კომპის დაზბროსვა ყ...   Sep 7 2010, 09:10
 
 Matador   ამის მეტი რა დაგეხ...   Sep 7 2010, 09:19
 
 TaO   კომპი დავსბროსე. რ...   Sep 7 2010, 09:26
 
 PAINKILLER   
![]() ![]()  |