გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 1 2009, 13:51
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 |
მოკლედ მე და მატადორს კამათი მოგვივიდა ავტომატის ხმარებასთან დაკავშირებით და გადავწყვიტე გამეხსნა ეს თემა!
მოკლედ დაღმართსში მოძრაობისას ან სიჩქარის შესანელებლად ხშირად D-დან 3-ში ვაგდებ ხოლმე ( ეტყობა მექანიკიდან გამომყვა, არ მევასება ამდენი ტორმუზის ხმარება კითხვა არი შემდეგი: რამდენად რეკომენდირებულია "ნახადუ" D-დან 3-ში, და თუნდაც შემდგომ 2-ში, 1-ში გადართვა? და ხომ არ აზიანებს ეს ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს? თუ ვინმეს რაიმე სტატიები გეგულებათ ლინკებიც დაყარეთ! |
|
|
|
![]() |
Jul 5 2009, 20:36
გამოხმაურება
#2
|
|
|
Member ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 228 რეგისტრ.: 20-June 09 მომხმარებელი № 178 |
ბლოკირება არაა ესეიგი ჰოლდი. ხიდთაშორისი.
ლსდ რა პონტში ეხმარება, ჩემ ვარიანტში ჯვარედინში იბუქსავა ბორცვზე ვერ ავიდა გვერდულად. ბლოკირება არაა ესეიგი ჰოლდი. ხიდთაშორისი. ლსდ რა პონტში ეხმარება, ჩემ ვარიანტში ჯვარედინში იბუქსავა ბორცვზე ვერ ავიდა გვერდულად. |
|
|
|