გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
Jul 1 2009, 13:51
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183 |
მოკლედ მე და მატადორს კამათი მოგვივიდა ავტომატის ხმარებასთან დაკავშირებით და გადავწყვიტე გამეხსნა ეს თემა!
მოკლედ დაღმართსში მოძრაობისას ან სიჩქარის შესანელებლად ხშირად D-დან 3-ში ვაგდებ ხოლმე ( ეტყობა მექანიკიდან გამომყვა, არ მევასება ამდენი ტორმუზის ხმარება კითხვა არი შემდეგი: რამდენად რეკომენდირებულია "ნახადუ" D-დან 3-ში, და თუნდაც შემდგომ 2-ში, 1-ში გადართვა? და ხომ არ აზიანებს ეს ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს? თუ ვინმეს რაიმე სტატიები გეგულებათ ლინკებიც დაყარეთ! |
|
|
|
![]() |
Jul 5 2009, 20:45
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() გაბრ-ი-ელ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61 |
giorgi
არა, ჰოლდი ფიფქს არ გინთებს? ფიფქი კიდე ზამთრის რეჟიმია დიაგონალკა მაგარი კრისა რაღაცაა. სუბაროიდების შეკრებაზე თბილისის ზღვაზე რაღაც მურტალი ასასვლელი დავამუღამეთ და ვეწვალებოდით სპეციალურად რთული კუთხით დიაგონალკაზე, ვერავინ ავიდა მასეთი ხერხით. დღეს პაჯეროთი ვიყავი, 4X4-ზე ხიდთაშორისი ბლოკირებაჩართულით მაგითაც ვერ ავედი, 2 ბორბალი ჰაერში რო გაქვს და ის მეორე 2 ბორბალიც, რაც დევს ისიც რო ბუქსაობს ძალიან ძნელია ასვლა |
|
|
|