|  ავტომატური კოლფის სწორი გამოყენება?, ნახადუ სიჩქარის გადართვა | 
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
|  ავტომატური კოლფის სწორი გამოყენება?, ნახადუ სიჩქარის გადართვა | 
|  Jul 1 2009, 13:51 
				 გამოხმაურება
					#1
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183  | 
				მოკლედ მე და მატადორს კამათი მოგვივიდა ავტომატის ხმარებასთან დაკავშირებით და გადავწყვიტე გამეხსნა ეს თემა! მოკლედ დაღმართსში მოძრაობისას ან სიჩქარის შესანელებლად ხშირად D-დან 3-ში ვაგდებ ხოლმე ( ეტყობა მექანიკიდან გამომყვა, არ მევასება ამდენი ტორმუზის ხმარება  ) D-დან 3 ში კნოპკის გარეშე ვარდება და ჩემი მოკრძალებული აზრით  რეკომენდირებული რომ არ იყოს პირდაპირ არ გადაირთვებოდა. კითხვა არი შემდეგი: რამდენად რეკომენდირებულია "ნახადუ" D-დან 3-ში, და თუნდაც შემდგომ 2-ში, 1-ში გადართვა? და ხომ არ აზიანებს ეს ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს? თუ ვინმეს რაიმე სტატიები გეგულებათ ლინკებიც დაყარეთ! | 
|  | |
|  | 
|  Jul 5 2009, 21:13 
				 გამოხმაურება
					#2
					
				
			 | |
|  mysubaru.ge           ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2  | 
				არ ვიცი შეიძლება ჩამოვრჩი ცხოვრებას, მაგრამ სადაც წამიკითხია და რაც ვიცი ნახადუ სიჩქარეების გადართვა არის კარობკისთვის ძალიან ცუდი. ნუ D-დან 3-ში არ ვიცი ალბათ კარობკას ისე არ ხნავს, მაგრამ სხვა შემთხვევაში მეეჭვება. თუნდაც ავიღოთ დრაგი, ავტომატიკა რო იხმარო მექანიკის პონტში, ანუ 1-2-3 (აბაროტების ბოლომდე გაწურვის ამბავში) და ესე ატარო მანქანა ცოტა ხანში  კარობკის გარეშე დარჩები, იმავე წამსვე არ დაერხევა, მაგრამ რესურსი შეუმცირდება ელვის სისწრაფით. ნუ N-ით  დაღმართზე სიარული ეკონომიის მიზნით რომ კარობკის პიველი მტერია მაგაზე ყველა დამეთანხმება giorgi ციტატა(giorgi @ 5th July 2009 - 22:36) [snapback]17629[/snapback] ბლოკირება არაა ესეიგი ჰოლდი. ხიდთაშორისი. ლსდ რა პონტში ეხმარება, ჩემ ვარიანტში ჯვარედინში იბუქსავა ბორცვზე ვერ ავიდა გვერდულად. ჰოლდი ბლოკირება არანაირად არაა. ჰოლდის დროს მანქანა უფრო პლავნად იძვრება (მეორე სიჩქარით) და ამიტომ დაბუქსავების შანსი მცირდება, ეს განსაკუთრებით გამოსადეგია თოვლში და ყინულზე დიაგონალკაზე LSD = 0, მაგ დროს მხოლოდ სრული ბლოკირება (100%) თუ გიშველის. დაჟე დიდი ტალახებშიც ვერ ქაჩავს LSD. ნუ გააჩნია რა ადგილია, შეიძლება ვერაფერმა ვერ გიშველოს  დიაგონალკა რო არ აიკიდო მაგისთვის საჭიროა მანქანას ქონდეს დიდი ხოდები და მორჩა კინო  | 
|  | |