![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,843 რეგისტრ.: 13-September 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,404 ![]() |
მოგესალმებით ყველას! კეთილი იყოს ჩემი ფეხი აქ, ეს არის ჩემი პირველი პოსტი. რამდენიმე დღეა აქტიურად ვეცნობი ფორუმს, უკვე რაღაც-რაღაცეებში გავერკვიე და მივედი დასკვნამდე, რომ ჩემთვის ამჟამად საუკეთესო ვარიანტია ფორიკა s/20 (მირჩიეს და აქაც ვნახე , რომ გამძლე და ასე ვთქვათ შედარებით ეკონომიური მანქანაა. მგონი მართალია არა?
![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 431 რეგისტრ.: 1-February 10 მდებარ.: gldani მომხმარებელი № 774 ![]() |
3000 ბუნზე ჩაგირთვია და ეგ არის ტურბინა. მასე ტურბინიანმა შეიძლება 17 ლიტრამდე დაგიწვას. 110 კმ/სთ-ს ჩემს უტურბინოზე 2800 აბაროტამდე ჭირდება. ისე თუ ძალიან არ ჩააჭერ, თავს გააკონტროლებ და ტურბინას არ გაახსნევინებ თითქმის სხვაობა არც კი არის ტურბინიანსა და უტურბინოს შორის მაგრაააამმმ. ერთი თუ გახსნაააა მერე ჰოოოო. ისე მე S20 მყავს (უტურბინო) My S/20 მაგარი მანქანაა მაგრამ ეხლა ვამბობ რომ ტურბინიანი უფრო მაგრად გამისწორებდა.
|
|
|
![]() ![]() |