IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ავტომატური კოლფის სწორი გამოყენება?, ნახადუ სიჩქარის გადართვა
chrdili
გამოხმაურება Jul 1 2009, 13:51
გამოხმაურება #1


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,513
რეგისტრ.: 21-June 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 183




მოკლედ მე და მატადორს კამათი მოგვივიდა ავტომატის ხმარებასთან დაკავშირებით და გადავწყვიტე გამეხსნა ეს თემა!
მოკლედ დაღმართსში მოძრაობისას ან სიჩქარის შესანელებლად ხშირად D-დან 3-ში ვაგდებ ხოლმე ( ეტყობა მექანიკიდან გამომყვა, არ მევასება ამდენი ტორმუზის ხმარება biggrin.gif ) D-დან 3 ში კნოპკის გარეშე ვარდება და ჩემი მოკრძალებული აზრით smile.gif რეკომენდირებული რომ არ იყოს პირდაპირ არ გადაირთვებოდა.

კითხვა არი შემდეგი: რამდენად რეკომენდირებულია "ნახადუ" D-დან 3-ში, და თუნდაც შემდგომ 2-ში, 1-ში გადართვა? და ხომ არ აზიანებს ეს ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს?

თუ ვინმეს რაიმე სტატიები გეგულებათ ლინკებიც დაყარეთ!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Tubal
გამოხმაურება Jul 5 2009, 22:09
გამოხმაურება #2


გაბრ-ი-ელ
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 5,040
რეგისტრ.: 3-May 09
მდებარ.: †
მომხმარებელი № 61




crimson
ხისტი ბლოკირებაც არ უშველის მოშნ დიაგონალკას, თუ ის ბორმალი რომელიც დევს კი ტრიალებს მაგრამ ბუქსაობს, როგორ ახვალ? ვერანაირად smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Jul 6 2009, 09:32
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Baal @ Jul 6 2009, 00:09) [snapback]17658[/snapback]
crimson
ხისტი ბლოკირებაც არ უშველის მოშნ დიაგონალკას, თუ ის ბორმალი რომელიც დევს კი ტრიალებს მაგრამ ბუქსაობს, როგორ ახვალ? ვერანაირად smile.gif

არ უნდა აბუქსავო და ახვალ smile.gif ანუ კარგი საბურავები და კარგი პრაკლადკა საჭეს და სიდენიას შორის biggrin.gif



ხო, რაც შეეხება HOLD ღილაკს, სუბარუზე მაინცდამაინც არ მიწვალებია, არ დამჭირვებია არასოდეს smile.gif

მაზდაზე კი აკეთებს შემდეგ რამეს:

სიჩქარის რიჩაგის ნებისმიერ პოზიციაში (L-ის გარდა) თუ HOLD ჩართე, აუცილებლად მეორე სიჩქარედან დაგიძრავს და რომელ პოზიციაშიც გაქვს, იმ სიჩქარეში ექნება თუ ძრავის აბაროტები საშუალებას მისცემს, მაგ დროს კიკდაუნი არ მოქმედებს smile.gif

L-ში ისედაც მეორეთი ძრავს და HOLD-ის დაჭერით პირველში აფიქსირებს პასტაიანად..



სუბარუზე კი 1 პოზიციაში ირთვება ცენტრალური დიფერენციალის ვინუჟდენი ბლოკირება და კაკრაზ ეგეთ სიტუაციებში გჭირდება, როცა გაიჭედები, მათ შორის დიაგონალკის თავიდან ასაცილებლადაც smile.gif HOLD მაგ დროს არ არის საჭირო ...

მაზდაზე HOLD ღილაკს ხშირად ვიყენებ დაღმართებზე სასიარულოდ, როცა თვითონ კარობკის კომპი უფრო მაღალ სიჩქარეს არჩევს მანქანის ინერციის გამო, HOLD-ს ჩავრთავ და ქვედა სიჩქარეში გადააქვს smile.gif ამ შაბათს შიომღვიმეში ვიყავი და მანდ სულ აღმართ-დაღმართებია და მაგარი ხრეშიანი გზაა, ზოგგან უზარმაზარი ქვები ყრია biggrin.gif ხოდა დაღმართზე სულ L-ით დავდიოდი, უმეტეს ჩემთხვევაში მეორე სიჩქარე ჰქონდა, როცა ძაან გაიქცეოდა მანქანა, HOLD-ით პირველში გადავაგდებდი და მიღიღინობდა ტორმუზის გარეშე smile.gif თუმცა ტორმუზითაც შემეძლო სიარული, 1100კგ-იან მანქანაზე ოთხივე აპორნიზე მაქვს, თან წინა ვენტილირებადი, თითქმის არ ხურდება ტორმუზები smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
chrdili   ავტომატური კოლფის სწორი გამოყენება?   Jul 1 2009, 13:51
maxouni  
PAINKILLER  
PAINKILLER  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 2 მომხმარებელი (მათ შორის 2 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge