|  ავტომატური კოლფის სწორი გამოყენება?, ნახადუ სიჩქარის გადართვა | 
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
|  ავტომატური კოლფის სწორი გამოყენება?, ნახადუ სიჩქარის გადართვა | 
|  Jul 1 2009, 13:51 
				 გამოხმაურება
					#1
					
				
			 | |
|  Honorary Subaroid        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,513 რეგისტრ.: 21-June 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 183  | 
				მოკლედ მე და მატადორს კამათი მოგვივიდა ავტომატის ხმარებასთან დაკავშირებით და გადავწყვიტე გამეხსნა ეს თემა! მოკლედ დაღმართსში მოძრაობისას ან სიჩქარის შესანელებლად ხშირად D-დან 3-ში ვაგდებ ხოლმე ( ეტყობა მექანიკიდან გამომყვა, არ მევასება ამდენი ტორმუზის ხმარება  ) D-დან 3 ში კნოპკის გარეშე ვარდება და ჩემი მოკრძალებული აზრით  რეკომენდირებული რომ არ იყოს პირდაპირ არ გადაირთვებოდა. კითხვა არი შემდეგი: რამდენად რეკომენდირებულია "ნახადუ" D-დან 3-ში, და თუნდაც შემდგომ 2-ში, 1-ში გადართვა? და ხომ არ აზიანებს ეს ავტომატურ გადაცემათა კოლოფს? თუ ვინმეს რაიმე სტატიები გეგულებათ ლინკებიც დაყარეთ! | 
|  | |
|  | 
|  Jul 5 2009, 22:09 
				 გამოხმაურება
					#2
					
				
			 | |
|  გაბრ-ი-ელ        ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,040 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: † მომხმარებელი № 61  | 
				crimson  ხისტი ბლოკირებაც არ უშველის მოშნ დიაგონალკას, თუ ის ბორმალი რომელიც დევს კი ტრიალებს მაგრამ ბუქსაობს, როგორ ახვალ? ვერანაირად   | 
|  | |
|  Jul 6 2009, 09:32 
				 გამოხმაურება
					#3
					
				
			 | |
|  STI-444           ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57  | ციტატა(Baal @ Jul 6 2009, 00:09) [snapback]17658[/snapback] crimson  ხისტი ბლოკირებაც არ უშველის მოშნ დიაგონალკას, თუ ის ბორმალი რომელიც დევს კი ტრიალებს მაგრამ ბუქსაობს, როგორ ახვალ? ვერანაირად  არ უნდა აბუქსავო და ახვალ  ანუ კარგი საბურავები და კარგი პრაკლადკა საჭეს და სიდენიას შორის  ხო, რაც შეეხება HOLD ღილაკს, სუბარუზე მაინცდამაინც არ მიწვალებია, არ დამჭირვებია არასოდეს   მაზდაზე კი აკეთებს შემდეგ რამეს: სიჩქარის რიჩაგის ნებისმიერ პოზიციაში (L-ის გარდა) თუ HOLD ჩართე, აუცილებლად მეორე სიჩქარედან დაგიძრავს და რომელ პოზიციაშიც გაქვს, იმ სიჩქარეში ექნება თუ ძრავის აბაროტები საშუალებას მისცემს, მაგ დროს კიკდაუნი არ მოქმედებს   L-ში ისედაც მეორეთი ძრავს და HOLD-ის დაჭერით პირველში აფიქსირებს პასტაიანად.. სუბარუზე კი 1 პოზიციაში ირთვება ცენტრალური დიფერენციალის ვინუჟდენი ბლოკირება და კაკრაზ ეგეთ სიტუაციებში გჭირდება, როცა გაიჭედები, მათ შორის დიაგონალკის თავიდან ასაცილებლადაც  HOLD მაგ დროს არ არის საჭირო ... მაზდაზე HOLD ღილაკს ხშირად ვიყენებ დაღმართებზე სასიარულოდ, როცა თვითონ კარობკის კომპი უფრო მაღალ სიჩქარეს არჩევს მანქანის ინერციის გამო, HOLD-ს ჩავრთავ და ქვედა სიჩქარეში გადააქვს  ამ შაბათს შიომღვიმეში ვიყავი და მანდ სულ აღმართ-დაღმართებია და მაგარი ხრეშიანი გზაა, ზოგგან უზარმაზარი ქვები ყრია  ხოდა დაღმართზე სულ L-ით დავდიოდი, უმეტეს ჩემთხვევაში მეორე სიჩქარე ჰქონდა, როცა ძაან გაიქცეოდა მანქანა, HOLD-ით პირველში გადავაგდებდი და მიღიღინობდა ტორმუზის გარეშე  თუმცა ტორმუზითაც შემეძლო სიარული, 1100კგ-იან მანქანაზე ოთხივე აპორნიზე მაქვს, თან წინა ვენტილირებადი, თითქმის არ ხურდება ტორმუზები   -------------------- ST///G Crazy Monster Wagon | 
|  | |