![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 842 რეგისტრ.: 6-June 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,168 ![]() |
მიკლედ ვაყენებდი მექანიკურ ბუსტ კონტროლერს და შლანგები რაც ქონდა გამოვუცვალე ცოტათი გდძელები დავაყენე.კონტროლერმა არ იმუშავა და მოვხსენი.ამის მერე მანქანას პიკები გაუხდა დიდი ძაან 1.1 მდე ადის და მერე ეგრევე ეცემა 0.6-0.7მდე.და მერე სტაბილურად 0.82 უჭირავს.ვინმემ მიშველეთ რა ესე არ ათამაშებდა წნევას,შლანგების ბრალი ხო არაა.ან რამე ხო არ გავაფუჭე კონტროლერის დაყენებისას.მანქანა 2000 წლიანი სტბ_ა.მადლობთ წინასწარ
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 842 რეგისტრ.: 6-June 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,168 ![]() |
ციტატა(shreketa @ 26th September 2010 - 02:26) [snapback]177621[/snapback] ომელიღაც რესტრიქტორიანი შლანგი თავისუფალი შლანგით შეიცვალა ალბათ მე როგორც ვიცი მარტო 1 შლანგშია ეგ რესტრიქტორი,და ეგ შლანგი არ შემიცვლია |
|
|
![]() ![]() |