![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 842 რეგისტრ.: 6-June 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,168 ![]() |
მიკლედ ვაყენებდი მექანიკურ ბუსტ კონტროლერს და შლანგები რაც ქონდა გამოვუცვალე ცოტათი გდძელები დავაყენე.კონტროლერმა არ იმუშავა და მოვხსენი.ამის მერე მანქანას პიკები გაუხდა დიდი ძაან 1.1 მდე ადის და მერე ეგრევე ეცემა 0.6-0.7მდე.და მერე სტაბილურად 0.82 უჭირავს.ვინმემ მიშველეთ რა ესე არ ათამაშებდა წნევას,შლანგების ბრალი ხო არაა.ან რამე ხო არ გავაფუჭე კონტროლერის დაყენებისას.მანქანა 2000 წლიანი სტბ_ა.მადლობთ წინასწარ
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
T დან სოლენოიდისკჯენ წამოსული შლანგი გადაჭრილი იქნებოდა და გადაბმული იქნებოდა პლასმასის "დვაინიკით', რომლის შიდა დიამეტრი 3მმ ია. დააბრუნე ეგ 3მმ რესტრიქტორი სოლენოიდის შლანგში და ყველაფერი რიგზე იქნება.
პახოდუ ყურადღება მიაქციე იმას, რომ ტურბინის ყელიოდან T კენ გამავალ შლანგში ლატუნის რესტრიქტორი იდოს, მაგისი შიდა დიამეტრი ~0.9-1მმ ია. ამ ყველაფრის დაყენების მერე დაარესტარტე კო0მპიდა მზადაა, თავიდან რამდენიმეჯერ ისევ დაპოიკავს, მარა მერე ისწავლის მონაცემებს და დასტაბილურდება. არასდროს არ დააყენო ბუსტ კონტროლერი სუბარუზე ნასტროიკის გარეშე, პორშინის ახმაურება გარანტირებულია ![]() |
|
|
![]() ![]() |