![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 842 რეგისტრ.: 6-June 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,168 ![]() |
მიკლედ ვაყენებდი მექანიკურ ბუსტ კონტროლერს და შლანგები რაც ქონდა გამოვუცვალე ცოტათი გდძელები დავაყენე.კონტროლერმა არ იმუშავა და მოვხსენი.ამის მერე მანქანას პიკები გაუხდა დიდი ძაან 1.1 მდე ადის და მერე ეგრევე ეცემა 0.6-0.7მდე.და მერე სტაბილურად 0.82 უჭირავს.ვინმემ მიშველეთ რა ესე არ ათამაშებდა წნევას,შლანგების ბრალი ხო არაა.ან რამე ხო არ გავაფუჭე კონტროლერის დაყენებისას.მანქანა 2000 წლიანი სტბ_ა.მადლობთ წინასწარ
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 3,156 რეგისტრ.: 24-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 44 ![]() |
აწევას ხო ჭიდება და ჭირდება, და ბუსტ კონტროლერს მაინც ჭირდება.
თუ აყენებ ისეთ ბუსტ კონტროლერს, რომლესაც არ აქვს აბაროტის მიხედვით ბუსტის მატების დარეგულირების საშუალება, მაშინ ეგეთი ბუსტ კონტროლერი ცდილობს მაქსიმალურად ადრე შექმნას მაქსიმუმი წნევა კოლექტორში. სუბარუს მაპი არის დახურული ციკლის, რაც ვერ ააყოლებს წნევის მატებას ზაჟიგანიის კორექციას და საწვავის მომატებას, ანუ წვის კამერაში მიიჭებ მაღალ ტემპერატურას. მეორე ის, რომ ბუსტ კონტროლერით დანასტროიკებული ბუსტი სტაბილურიც რომ იყოს, გაზის ნახევარზე ან ზოგჯერ კარგ შემთხვევაში 2/3 ზე მიჭერისას იმის მაგივრად რომ მიიღო ნაწილობრივი ბუსტი, ტურბინა ბუსტავს ბოლომდე, რაც იწვევს მაღალ ტემპერატურებს, მაღალ აბაროტზე + დეტონაციებს, ანუ სვარკავ პორშინებს, შატუნებს აყენებ ძაან დიდ დატვირთვას. მოკლედ, ჯობია მოხსნა |
|
|
![]() ![]() |