![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Newbie ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 842 რეგისტრ.: 6-June 10 მდებარ.: tbilisi მომხმარებელი № 1,168 ![]() |
მიკლედ ვაყენებდი მექანიკურ ბუსტ კონტროლერს და შლანგები რაც ქონდა გამოვუცვალე ცოტათი გდძელები დავაყენე.კონტროლერმა არ იმუშავა და მოვხსენი.ამის მერე მანქანას პიკები გაუხდა დიდი ძაან 1.1 მდე ადის და მერე ეგრევე ეცემა 0.6-0.7მდე.და მერე სტაბილურად 0.82 უჭირავს.ვინმემ მიშველეთ რა ესე არ ათამაშებდა წნევას,შლანგების ბრალი ხო არაა.ან რამე ხო არ გავაფუჭე კონტროლერის დაყენებისას.მანქანა 2000 წლიანი სტბ_ა.მადლობთ წინასწარ
![]() |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaru Legacy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 12,394 რეგისტრ.: 15-March 10 მომხმარებელი № 905 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 27th September 2010 - 12:59) [snapback]178058[/snapback] სოლენოიდისკენ მიმავალი არის კაკრაზ მთავარი მაგ ამბავში და ეგ შლანგი მთლიანად არ შეცვლილა, სოლენოიდთან რომელიც მიდის შლანგი მანდ ჯერ T-დან გამოდის და მერე გადამყვანით შედის სქელი შლანგი სოლენოიდში მანდ უნდა იყოს წესით და რიგით.... შუაში იქნებოდა მაინცდამაინც ეგ რესტრიქტორი? თან 3მმ მაგ წვრილ შლანგში არ ჩაეტეოდა, აი სოლენოიდთან რომ გადამსვლელი შლანგია მანდ კიდე ჩავა 3მმ რესტქრიქტორი.... ეგრეა თუ მეშლება რამე? |
|
|
![]() ![]() |