IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> ბუსტს ათამაშებს
Bejo
გამოხმაურება Sep 25 2010, 23:35
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Newbie
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 842
რეგისტრ.: 6-June 10
მდებარ.: tbilisi
მომხმარებელი № 1,168




მიკლედ ვაყენებდი მექანიკურ ბუსტ კონტროლერს და შლანგები რაც ქონდა გამოვუცვალე ცოტათი გდძელები დავაყენე.კონტროლერმა არ იმუშავა და მოვხსენი.ამის მერე მანქანას პიკები გაუხდა დიდი ძაან 1.1 მდე ადის და მერე ეგრევე ეცემა 0.6-0.7მდე.და მერე სტაბილურად 0.82 უჭირავს.ვინმემ მიშველეთ რა ესე არ ათამაშებდა წნევას,შლანგების ბრალი ხო არაა.ან რამე ხო არ გავაფუჭე კონტროლერის დაყენებისას.მანქანა 2000 წლიანი სტბ_ა.მადლობთ წინასწარ sad.gif ან ვის მივმართო???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
maxouni
გამოხმაურება Sep 27 2010, 02:43
გამოხმაურება #2


GURU SUBAROID
**********

ჯგუფი: Club member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 11,778
რეგისტრ.: 21-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 38




ციტატა(bako @ 26th September 2010 - 20:41) [snapback]177735[/snapback]
თუ აყენებ ისეთ ბუსტ კონტროლერს, რომლესაც არ აქვს აბაროტის მიხედვით ბუსტის მატების დარეგულირების საშუალება, მაშინ ეგეთი ბუსტ კონტროლერი ცდილობს მაქსიმალურად ადრე შექმნას მაქსიმუმი წნევა კოლექტორში. სუბარუს მაპი არის დახურული ციკლის, რაც ვერ ააყოლებს წნევის მატებას ზაჟიგანიის კორექციას და საწვავის მომატებას, ანუ წვის კამერაში მიიჭებ მაღალ ტემპერატურას

აბა რას ამბობ თუ ხვდები?
რას ჰქვია დახურილი ციკლის მაპი?
ნებისმიერი სუბარუს მაპში (და არა მარტო სუბარუს) ზაჟიგანიაც და წნევაც ითვლება მატორის აბაროტების და მატორის დატვირთვის შეფარდებით, თვითნ მატორის დატვირთვა განისაზღვრება ისევ მატორის აბაროტების და ვოზდუხომერში გავლილი ჰაერის რაოდენობის მიხედვით, ანუ რაც უფრო მეტი წევა იქმნება მით მეტია MAF-ში გამავალი ჰაერი და შესაბამისად იცვლება მატორის დატვირთვაც. რა მეპებიც სუბარუს ეკუში წერია იმის მესამედზე მეტს ვერც იყენებ დაუბუსტავ მანქანაზე და იმ დანარჩენს არც არასდროს უმუშავია თუ გინდა დაგენიძლავები და ჩავწეროთ შენი ლოგი და ვნახოთ შენი მეპების წერტილების ნახევარზე მეტს თუ გამოიყენებ როგორც არ უნდა ეცადო. ლოგის ინტერპოლაციას როგორმე მოვახერხებ, ერთჯერ მაინც თუ გაგიკეთებია შენც გეცოდინება ეს ამბავი.
ადრე დაბუსტვას რაც შეეხევბა მაგას ნებისმიერი სუბარუს ეკუ ცდილობს, უბრალოდ გამონაბოლქვის რაოდენობა არ ჰყოფნის ტურბინას რომ უფრო მეტი დაუბეროს თორემ სიამოვნებითაც დაუბერავდა.
მაგ პრინციპით გამოდის რომ ეკუსთვის სანატრელ 0.8 ბარს შეიძლება მიაღწიო 4000 ბრინამდე თუ აქტუატორიდან შლანგს საერთოდ მოხსნი? მე არ მჯერა რაღაც ამ ამბის და შენ გჯერა?
ნებისმიერი ბუსტაპის შემთხვევაში მეპებს გადაწერა რომ სობია მაგაზე ორი აზრი არაა, მაგრამ არც მთლად ისეა საქმე როგორც ამბობ რომ შემთხვევით 0.1 ბარით მეტი თუ მოგივიდა მატორს დასტუკავო. ჯერ კიდევ დიდმა შოთამ (ანუ რუსთაველმა და არა SUB-300-მა smile.gif )თქვა ამაზე : "შიში ვერ იხსნის სიკვდილსა, ცუდია დაღრეჯილობა."
ჯანმრთელ მატორს ეგრე იოლად ვერ დასტუკავ, ფუჯი ჰევიში ჩვენზე კარგად იცია რა წნევაზე უნდა შეუწყვიტონ ბენზინის მიწოდება.
წვის კამერაში მაღალი ტემპერატურა იცის ღარიბმა ნაზავმა და შენ თუ ბენზინის მიწოდება ნორმალური გაქვს, MAF თუ კარგია, ლამბდაც თუ ახალია და მატორიც თუ მორყეული არაა თამამად შეგძლია 1.1 დაუბერო, მართალია ეს არ ნიშნავს რომუკეთესად ივლის, მაგრამ ამით არაფერი არ მოუვა იმიტომ რომ
სულ სხვა საკითხია 0.8 ბარზე 60 გრადუსიან ნაზავს მეტი აქვს მქკ თუ 1.1 ბარზე 100 გრადუსიანს.
იმ JOINT-ს რაც შეეხება შენ რომ დღემდე ჯიუტად რესტრიქტორს ეძახი, ის მხოლოდ JOINT-ია და არ რესტრიქტორი, შესაბამის თემაში შესაბამის დროს გიპასუხე მაგაზე მაგრამ რატომღაც იქ აღარ გამოჩნდი და აქაც ვიტყვი რომ ერთ მანუალში მაინც თუ მაჩვენებ რომ ეგ JOINT-ი რესტრიქტორად მოიხსენიება სადმე, ხმას აღარ ამოვიღებ და მოვკაკვავ თითს.
აგერ ის თემაც http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...st&p=138415

ციტატა(bako @ 26th September 2010 - 15:53) [snapback]177679[/snapback]
პახოდუ ყურადღება მიაქციე იმას, რომ ტურბინის ყელიოდან T კენ გამავალ შლანგში ლატუნის რესტრიქტორი იდოს, მაგისი შიდა დიამეტრი ~0.9-1მმ ია.

და ჩემსას რომ ქარხნულად პლასტმასი უყენია ლატუნიზე გადავცვალო? მანდ მარტო დიამეტრი არ წყვეტს ყველაფერს, მანდ სიგრძესაც მნიშვმელობა აქვს და ყველა ტურბინაზე სხვადასხვაა
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bako
გამოხმაურება Sep 29 2010, 20:09
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 3,156
რეგისტრ.: 24-April 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 44




ციტატა(maxouni @ Sep 27 2010, 03:43) [snapback]177890[/snapback]
აბა რას ამბობ თუ ხვდები?
რას ჰქვია დახურილი ციკლის მაპი?
ნებისმიერი სუბარუს მაპში (და არა მარტო სუბარუს) ზაჟიგანიაც და წნევაც ითვლება მატორის აბაროტების და მატორის დატვირთვის შეფარდებით, თვითნ მატორის დატვირთვა განისაზღვრება ისევ მატორის აბაროტების და ვოზდუხომერში გავლილი ჰაერის რაოდენობის მიხედვით, ანუ რაც უფრო მეტი წევა იქმნება მით მეტია MAF-ში გამავალი ჰაერი და შესაბამისად იცვლება მატორის დატვირთვაც. რა მეპებიც სუბარუს ეკუში წერია იმის მესამედზე მეტს ვერც იყენებ დაუბუსტავ მანქანაზე და იმ დანარჩენს არც არასდროს უმუშავია თუ გინდა დაგენიძლავები და ჩავწეროთ შენი ლოგი და ვნახოთ შენი მეპების წერტილების ნახევარზე მეტს თუ გამოიყენებ როგორც არ უნდა ეცადო. ლოგის ინტერპოლაციას როგორმე მოვახერხებ, ერთჯერ მაინც თუ გაგიკეთებია შენც გეცოდინება ეს ამბავი.
ადრე დაბუსტვას რაც შეეხევბა მაგას ნებისმიერი სუბარუს ეკუ ცდილობს, უბრალოდ გამონაბოლქვის რაოდენობა არ ჰყოფნის ტურბინას რომ უფრო მეტი დაუბეროს თორემ სიამოვნებითაც დაუბერავდა.
მაგ პრინციპით გამოდის რომ ეკუსთვის სანატრელ 0.8 ბარს შეიძლება მიაღწიო 4000 ბრინამდე თუ აქტუატორიდან შლანგს საერთოდ მოხსნი? მე არ მჯერა რაღაც ამ ამბის და შენ გჯერა?
ნებისმიერი ბუსტაპის შემთხვევაში მეპებს გადაწერა რომ სობია მაგაზე ორი აზრი არაა, მაგრამ არც მთლად ისეა საქმე როგორც ამბობ რომ შემთხვევით 0.1 ბარით მეტი თუ მოგივიდა მატორს დასტუკავო. ჯერ კიდევ დიდმა შოთამ (ანუ რუსთაველმა და არა SUB-300-მა smile.gif )თქვა ამაზე : "შიში ვერ იხსნის სიკვდილსა, ცუდია დაღრეჯილობა."
ჯანმრთელ მატორს ეგრე იოლად ვერ დასტუკავ, ფუჯი ჰევიში ჩვენზე კარგად იცია რა წნევაზე უნდა შეუწყვიტონ ბენზინის მიწოდება.
წვის კამერაში მაღალი ტემპერატურა იცის ღარიბმა ნაზავმა და შენ თუ ბენზინის მიწოდება ნორმალური გაქვს, MAF თუ კარგია, ლამბდაც თუ ახალია და მატორიც თუ მორყეული არაა თამამად შეგძლია 1.1 დაუბერო, მართალია ეს არ ნიშნავს რომუკეთესად ივლის, მაგრამ ამით არაფერი არ მოუვა იმიტომ რომ
სულ სხვა საკითხია 0.8 ბარზე 60 გრადუსიან ნაზავს მეტი აქვს მქკ თუ 1.1 ბარზე 100 გრადუსიანს.
იმ JOINT-ს რაც შეეხება შენ რომ დღემდე ჯიუტად რესტრიქტორს ეძახი, ის მხოლოდ JOINT-ია და არ რესტრიქტორი, შესაბამის თემაში შესაბამის დროს გიპასუხე მაგაზე მაგრამ რატომღაც იქ აღარ გამოჩნდი და აქაც ვიტყვი რომ ერთ მანუალში მაინც თუ მაჩვენებ რომ ეგ JOINT-ი რესტრიქტორად მოიხსენიება სადმე, ხმას აღარ ამოვიღებ და მოვკაკვავ თითს.
აგერ ის თემაც http://mysubaru.ge/forum/index.php?showtop...st&p=138415
და ჩემსას რომ ქარხნულად პლასტმასი უყენია ლატუნიზე გადავცვალო? მანდ მარტო დიამეტრი არ წყვეტს ყველაფერს, მანდ სიგრძესაც მნიშვმელობა აქვს და ყველა ტურბინაზე სხვადასხვაა



კი, თუ აქტუატორის შლანგს გამოაძრობ, უფრო ადრე დაბუსტავს.

ეკუ კი ცდილობს მაქსიმალურად ადრე დაბუსტოს ტურბინამ, მაგრამ წნევის კონტროლის ბლიდ სისტემა უშლის ხელს. როცა ბუსტ კონტროლერს აყენებ უფრო მალე დააბუსტინებს ზუსტად იმის გამო, რომ თუ აქტუატორს შლანგს გამოაძრობ უფრო ადრე დაბუსტავს.

იმის გათვალისწინებით, რომ ბუსტ კონტროლერს შეუძლია გაზის ნახევარზე დაჭერისას რაღაც აბაროტზე მოგცეს მაქსიმალური წნევა, ძალიან მარტივია მატორი მიასტუკო ბენზინის უკმარისობის გამო.

ფუჯი ჰევიო ინდუსთრიმ ჩვენზე მაგრა იცის რა და როგორ ბრიდავს მაგათ მატორებს, და ზუსტად მაგიტომაა, რომ არ უნდა გადაუხვიო იმას, რასაც სტოკი ქვია, ძალიან პრიძელზეა აწყობილი სუბარუს ძრავები, ფაქიზია.

რაც შეეხება ჯოინთს სოლენოიდის შლანგში, როგორც ჩანს ფორიკას და ლეგასს არ აქვს, ახალი თაობის იმპრეზებს ყველ;ას აქვს. ამოვიუღებ მაგ ჯოინთს ჩემ მანქანაზე და ბუსტი გამოსირდება, დაიწყებს ხტუნაობას.

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=178352

http://www.scoobymods.com/2-3mm-restrictor...ight=restrictor

ამ სურათშიც ჩანს გადაბმული შლანგი შიგნით ჩადებული რესტრიქტორით :



კი არ ვიგონებ, რაც მინახავს და გამომიხდია და წამიკIთხავს იმას ვწერ. მეუიბნებით ისეთ რაღაცას, რაც თვალსა და ხელს შუა მიჭირავს და კი თქო დაგეთანხმო? smile.gif გადაიკითხე, საინტერესო თემებია თავისი + და - ებით wink.gif


აგერ კიდევ თემა რატომ არ უნდა მოუმატო ბუსტი პროსტა ტაკ რო ბუსტავენ ხოლმე და აიტანსო იძახიან:

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=671294

ყველაზე ამტანი მაინც 2000-2002 წლის მოდელები გამოდის, იმიტომ რომ AF აქვს 10:1 გაყრილ გაზე
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
Bejo   ბუსტს ათამაშებს   Sep 25 2010, 23:35
iPod   სადმე რამე არასწორ...   Sep 26 2010, 00:11
Bejo  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge