![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 465 რეგისტრ.: 5-October 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 445 ![]() |
გამარჯობა სუბარუს მფლობელებო.ერთი რამ მაინტერესებს,როგორ გავიგო აქვს თუ არა ჩემ მანქანას LSD?ეჭვი მაქვს რომ არა,იმიტომ რომ დიდ გადასასვლელზე დიაგონალზე მეყენა ორი ბორბლით,ცოტათი ხან მესამე წინა ედებოდა მოწას,ხან უკანა.ბუქსაობდა დიაგონალზე,ისიც ის ორი რომელიც ლაითად ედებოდა,რომლებითაც მყარად იდგა ისინი ძვრას არ შვიბოდნენ.ისე გამიგია იმენნა LSD ზეთი თუ არ გისხია არ იმუშავებსო და მე კაკრაზ არ მისხია ეგ ზეთი.გარედან უნდა ეწეროს რამე უკანა ხიდს?ძალიან გთხოვთ გამარკვიოთ.ფორესტერი მყავს ამერიკული 2004-იანი 2.5XT.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 465 რეგისტრ.: 5-October 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 445 ![]() |
როცა აწეულია და ნელა ვატრიალებ უკანა საბურავს მეორე გაჩერებულია,მაგრამ როგორცკი მკვეთრად გადავაბრუნებ ორივე ერთ მხარეს იწყებს ტრიალს.წინები ორივე ბრუნავს უკანების ნებისმიერი სიჩქარიათ ტრიალისას.მაგრამ იმ გადასასვლელზე მაგრა არ მესიამოვნა მეორე უკანა რომ ვერ აიყოლია,არადა ცოტა კი ვაბუქსავე მეთკი იკნებ რამე ქნასთქო.
|
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(shalvaab @ Oct 3 2010, 22:56) [snapback]180605[/snapback] როცა აწეულია და ნელა ვატრიალებ უკანა საბურავს მეორე გაჩერებულია,მაგრამ როგორცკი მკვეთრად გადავაბრუნებ ორივე ერთ მხარეს იწყებს ტრიალს.წინები ორივე ბრუნავს უკანების ნებისმიერი სიჩქარიათ ტრიალისას.მაგრამ იმ გადასასვლელზე მაგრა არ მესიამოვნა მეორე უკანა რომ ვერ აიტოლია,არადა ცოტა კი ვაბუქსავე მეთკი იკნებ რამე ქნასთქო. მე ეგეთ შემთხვევაში უცებ ვაძლევ გაზს რომ დატრიალდეს 1-2 წამი და წავიდა მერე ასევე საჭიროა გაზის დაგდება რომ LSD არ გადახურდეს. სუბარუს LSD მექანიკური ბლოკირებაა არაა ამიტომ ბევრ შემთხვევაში შეიძლება ვერც მოახერხოს მანქანის დაძვრა (მაგალითად აღმართი + დიაგონალი). უბრალოდ ტალახის ან თოვლისთვის კარგი ბიჭია მაგრამ კლდეზე ვერ აცოცდება. |
|
|