![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 465 რეგისტრ.: 5-October 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 445 ![]() |
გამარჯობა სუბარუს მფლობელებო.ერთი რამ მაინტერესებს,როგორ გავიგო აქვს თუ არა ჩემ მანქანას LSD?ეჭვი მაქვს რომ არა,იმიტომ რომ დიდ გადასასვლელზე დიაგონალზე მეყენა ორი ბორბლით,ცოტათი ხან მესამე წინა ედებოდა მოწას,ხან უკანა.ბუქსაობდა დიაგონალზე,ისიც ის ორი რომელიც ლაითად ედებოდა,რომლებითაც მყარად იდგა ისინი ძვრას არ შვიბოდნენ.ისე გამიგია იმენნა LSD ზეთი თუ არ გისხია არ იმუშავებსო და მე კაკრაზ არ მისხია ეგ ზეთი.გარედან უნდა ეწეროს რამე უკანა ხიდს?ძალიან გთხოვთ გამარკვიოთ.ფორესტერი მყავს ამერიკული 2004-იანი 2.5XT.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 5,767 რეგისტრ.: 18-April 09 მომხმარებელი № 27 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ 3rd October 2010 - 23:13) [snapback]180618[/snapback] სხვათაშორის მექანიკურ კოლოში ხიდებს შორის ბლოკირებისთვის იგივე LSD დგას ამიტომ რთულ სიტუაციაში შეიძლება მხოლოდ ერთი (წინა) წამყვანი საბურავი დაგრჩეს. ანუ მარტო ერთი იბუქსავებს სამი გაჩერდება. ავტომატი სხვა სისტემაა უკანა ხიდი ყველა ვარიანტში ჩართული იქნება შესაბამისად 2 საბურავი (წინა და უკანა) იტრიალებს. ეს ყველაფერი პირიქით ხო? |
|
|