![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
როგორც იცით ფორესტერის იაპონური მოდელი t/25 2.5-იანი ძრავით გამოდიოდა მხოლოდ ავტომატები
არის იდეა რომ ამ მანქანაზე დაყენდეს ს/20-ის მექანიკური კარობკა თავისი პანიჟენიით. რას იტყვით ამაზე და როგორ შეაფსებთ, რა პრობლემებს შეიძლება წააწყდეს კაცი ამ პროექტის განსახორციელებლად. ან სადმე რამე სტატია ხომ არ მოგეძევებათ ესეთ რაღAცაზე |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() verified women for adult hookups ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 2,887 რეგისტრ.: 18-April 09 მდებარ.: Usa მომხმარებელი № 30 ![]() |
მაგ ძრავებზე 2.5 (DOHC) იაპოშკებმა ერდადერთი მიზეზით არ დააყენეს მექანიკური კოლოფები პანიჟენიით, რადგან გაგრილების სისტემას პანიჟენიის დროს შესაძლოა ვერ დაეცვა ძრავი გადახურებისაგან. ასე რომ მგონი არ ღირს ექსპერიმენტის ჩატარება.
ისედაც იყო ხმა გავარდნილი რო ეგ ძრავები ავტომატ კოლოფებზეც ხურდებაო და პრაკლადკას წვავსო, თუმცა რეალური ფაქტები არსად დევს. მე მაგალითად მე-4 წელია T25 მყავს მარა ჯერჯერობით თფუი ეშმაკს არ აწეულა ტემპის დატჩიკი, აი მექანიკის და პანიჟენიის დროს რა მოხდება კაცმა არ იცის. |
|
|
![]() ![]() |