![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
როგორც იცით ფორესტერის იაპონური მოდელი t/25 2.5-იანი ძრავით გამოდიოდა მხოლოდ ავტომატები
არის იდეა რომ ამ მანქანაზე დაყენდეს ს/20-ის მექანიკური კარობკა თავისი პანიჟენიით. რას იტყვით ამაზე და როგორ შეაფსებთ, რა პრობლემებს შეიძლება წააწყდეს კაცი ამ პროექტის განსახორციელებლად. ან სადმე რამე სტატია ხომ არ მოგეძევებათ ესეთ რაღAცაზე |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(Raven @ 4th October 2010 - 17:01) [snapback]180850[/snapback] მაგ ძრავებზე 2.5 (DOHC) იაპოშკებმა ერდადერთი მიზეზით არ დააყენეს მექანიკური კოლოფები პანიჟენიით, რადგან გაგრილების სისტემას პანიჟენიის დროს შესაძლოა ვერ დაეცვა ძრავი გადახურებისაგან. ასე რომ მგონი არ ღირს ექსპერიმენტის ჩატარება. ეგეც ერთერთი ყურადსაღები ვარიანტია, მაგრამ რეალურად ვერასოდეს ვერ გაიგებ იაპონელებმა რატო არ დააყენეს ტ/25-ზე თუნდაც ჩვეულებრივი მექანიკური კარობკა, ანდა რატო გამოუშვეს მხოლოდ 800 ცალი ტაიპემი და მეტი არა... თუ მართლაც მაგის მიზეზია მაშIნ როგორ შეიძლება გააუმჯობესო გაგრილების სისტემა ? ციტატა(maxouni @ 4th October 2010 - 17:01) [snapback]180849[/snapback] წესით არ უნდა დასჭირდეს. ეკუზე არის ერთი პროვოდი, რომელიც თუ დამასებულია - მაშინ მექანიკაა და თუ არა, მაშინ აფტამატი. ეგ სიგნალი ლოგში ჩანს როგორც AT Signal და ეკუ მაგის მიხედვით არჩვს რა უყენია. აი ეგ პროვოდი რომელია ალბათ მაგის პოვნა ძნელი არ უნდა იყოს ხო ? |
|
|
![]() ![]() |