IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> LSD არის თუ არა?
shalvaab
გამოხმაურება Oct 3 2010, 13:27
გამოხმაურება #1


Subaroid
*****

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 465
რეგისტრ.: 5-October 09
მდებარ.: rustavi
მომხმარებელი № 445




გამარჯობა სუბარუს მფლობელებო.ერთი რამ მაინტერესებს,როგორ გავიგო აქვს თუ არა ჩემ მანქანას LSD?ეჭვი მაქვს რომ არა,იმიტომ რომ დიდ გადასასვლელზე დიაგონალზე მეყენა ორი ბორბლით,ცოტათი ხან მესამე წინა ედებოდა მოწას,ხან უკანა.ბუქსაობდა დიაგონალზე,ისიც ის ორი რომელიც ლაითად ედებოდა,რომლებითაც მყარად იდგა ისინი ძვრას არ შვიბოდნენ.ისე გამიგია იმენნა LSD ზეთი თუ არ გისხია არ იმუშავებსო და მე კაკრაზ არ მისხია ეგ ზეთი.გარედან უნდა ეწეროს რამე უკანა ხიდს?ძალიან გთხოვთ გამარკვიოთ.ფორესტერი მყავს ამერიკული 2004-იანი 2.5XT.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
Forester76
გამოხმაურება Oct 3 2010, 21:03
გამოხმაურება #2


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,073
რეგისტრ.: 29-October 09
მომხმარებელი № 512




2001 წლიანი უტურბინო ფორესტერია, ავტომატი და ელსიდი არ უნდა ჰქონდეს?
კატალოგის მიხედვით კი უნდა ეყენოს, მანქანაც სტოკია... ნაჩალიჩარი და რამე არაა...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sturbo
გამოხმაურება Oct 3 2010, 21:13
გამოხმაურება #3


Honorary Subaroid
*******

ჯგუფი: Member
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 1,240
რეგისტრ.: 5-September 09
მდებარ.: Tbilisi
მომხმარებელი № 358




ციტატა(Forester76 @ Oct 3 2010, 22:03) [snapback]180584[/snapback]
2001 წლიანი უტურბინო ფორესტერია, ავტომატი და ელსიდი არ უნდა ჰქონდეს?
კატალოგის მიხედვით კი უნდა ეყენოს, მანქანაც სტოკია... ნაჩალიჩარი და რამე არაა...


რომელი კატალოგის მიხედვით ? უტურბინო ფორესტერებზე ძალიან იშვიათია ...... LSD ძვირი სიამოვნებაა.

ამიტომ ვურჩევ ყველას თუ ფორესტერს ყიდულობთ ბარემ ტუბო აიღეთ ... ეს მანქანები მარტო ტურბინით არ განსხვავდება უტურბინოსგან (უფრო ძლიერი ავტომატი, LSD, უკეთესი ყუმბარები, გაცილებით უპრობლემო ძრავი და ....).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 4 2010, 16:48
გამოხმაურება #4


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(Sturbo @ Oct 3 2010, 21:13) [snapback]180588[/snapback]
რომელი კატალოგის მიხედვით ? უტურბინო ფორესტერებზე ძალიან იშვიათია ...... LSD ძვირი სიამოვნებაა.

ამიტომ ვურჩევ ყველას თუ ფორესტერს ყიდულობთ ბარემ ტუბო აიღეთ ... ეს მანქანები მარტო ტურბინით არ განსხვავდება უტურბინოსგან (უფრო ძლიერი ავტომატი, LSD, უკეთესი ყუმბარები, გაცილებით უპრობლემო ძრავი და ....).

ყველა იაპონურ ფორესტეზე დგას უკან LSD, გარდა VDC-იანი მოდელებისა (T25 ძირითადად)

ციტატა(shalvaab @ Oct 3 2010, 22:07) [snapback]180612[/snapback]
კაკრაზ აღმართი+დიაგონალი იყო.ორი ტრიალებდა მარტო დიაგონალზე.კარგად რომლებიც იდო ისინი არა ოგონდ smile.gif unsure.gif

არ გამოვა ეგ ამბავი ვიასკომუფტიან LSD-ზე (ეგეთია სუბარუს ბლოკირებების უმეტესობა) smile.gif

ვიაზკომუფტას შეუძლია თორქის გარკვეული ნაწილი გადაიტანოს მეორე ბორბალზე, წინა ხიდზე ბლოკირება ფორესტერებს არა აქვთ, შესაბამისად მაგ დროს მხოლოდ უკანა ხიდზეა დამოკიდებული წავა მანქანა თუ არა, იმისთვის რომ აღმართზე ერთმა ბორბალმა დაძრას 1400 კილოგრამიანი მანქანა, საკმაოდ დიდი თორქია საჭირო მაგისთვის, რაც ვიაზკომუფტიან LSD-ს არ შეუძლია smile.gif

ციტატა(Sturbo @ Oct 3 2010, 22:13) [snapback]180618[/snapback]
ტურბინიანს ყველას უნდა ქონდეს .....

სხვათაშორის მექანიკურ კოლოში ხიდებს შორის ბლოკირებისთვის იგივე LSD დგას ამიტომ რთულ სიტუაციაში შეიძლება მხოლოდ ერთი (წინა) წამყვანი საბურავი დაგრჩეს. ანუ მარტო ერთი იბუქსავებს სამი გაჩერდება.
ავტომატი სხვა სისტემაა უკანა ხიდი ყველა ვარიანტში ჩართული იქნება შესაბამისად 2 საბურავი (წინა და უკანა) იტრიალებს.
ვიცი ცოტა დაუჯერებლად ჟღერს მაგრამ .....

მართალია, მექანიკაზე თუ ძალიან გაუჭირდა მატორს (ძალიან აღმართზე), მხოლოდ წინა 1 ბორბალი იბუქსავებს, დანარჩენები გაჩერდება smile.gif ავტომატიკა დიაგონალზე იბუქსავებს smile.gif მე ცენტრალურზე მექანიკური დიფერენციალი მაქვს ფრიქციონებიანი ბლოკირებით და ისიც დიაგონალზე ბუსაობს smile.gif


უკანა ბორბლები კარგად რომ დაიბლოკოს და დიაგონალკა გადალახო, სულ ცოტა SureTrack ბლოკირება მაინც გჭირდება, ანუ კულაჩკოვი, გაზ-66-ებს რომ უყენიათ ეგეთი smile.gif STI ფორიკას (მექანიკას) აქვს ეგეთი ბლოკირება smile.gif STI იმპრეზებს კი ფრიქციონებიანი LSD აქვთ უკანა ხიდზე და ეგეც კარგად ბლოკავს, თითქმის მექანიკური ბლოკირებაა smile.gif DCCD-იანი STI ვაბშე მამაა, 2 ფრიქციონებიანი ბლოკირება + 1 კულაჩკოვი smile.gif

ციტატა(Sturbo @ Oct 3 2010, 22:38) [snapback]180625[/snapback]
ძალიან რთულ პირობებში თქო .... მაგალითად საშინელი აღმართი (ფეხით რომ ძლივს ახვალ) ფხვიერი გრუნტით.
ხშირად დადიხარ ეგეთ ადგილებში ?? wink.gif ჩვეულებრივად კი ბევრ პარკეტის ჯიპს (ან არცერთს) შანსი არ აქვს.
მექანიკას ის პლიუსი აქვს რომ ავტომატისგან განსხვავებით უკანა ხიდი სულ ჩართული აქვს. ავტომატმა შეიძლება დააგვიანოს ხიდის ჩართვა.
თოვლზე მოყინულზე ან ტალახში მექანიკა უკეთესად წავა ავტომატმა შეიძლება ფოკუსები ჩაატაროს.
ვისაც ავტომატი ყავს და ხედავს წინ ღრმა თოვლია ან ტალახი ჯობია სელექტორი წინასწარ 1 ში თხაროს.

VTD-ზე უკანა ხიდი სულ ჩართულია და ვერასოდეს ვერ გამორთავ wink.gif



და საერთდ LSD არ არის ოფროუდისთვის განკუთვნილი, ასეთი ბლოკირება გამოიყენება მოსახვევებში კარგად შესასვლელად, განსაკუთრებით არათანაბარ ზედაპირზე (ხრეში, თოვლი, მიწა, ყინული), ანუ მანევრირება რომ არ დაკარგო smile.gif ალტერნატიული ტექნოლოგიები არის მოცურების საწინააღმდეგო სისტემა (VDC, ASC, TCS, ESP და ა.შ. სხვადასვა მწარმოებელის აბრევიატურით) მაგრამ სპორტულ მანქანებში ძირითადად LSD-ს აყენებენ smile.gif


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
shalvaab   LSD არის თუ არა?   Oct 3 2010, 13:27
Sturbo  
...   Oct 3 2010, 20:05
Sturbo  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge