![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 465 რეგისტრ.: 5-October 09 მდებარ.: rustavi მომხმარებელი № 445 ![]() |
გამარჯობა სუბარუს მფლობელებო.ერთი რამ მაინტერესებს,როგორ გავიგო აქვს თუ არა ჩემ მანქანას LSD?ეჭვი მაქვს რომ არა,იმიტომ რომ დიდ გადასასვლელზე დიაგონალზე მეყენა ორი ბორბლით,ცოტათი ხან მესამე წინა ედებოდა მოწას,ხან უკანა.ბუქსაობდა დიაგონალზე,ისიც ის ორი რომელიც ლაითად ედებოდა,რომლებითაც მყარად იდგა ისინი ძვრას არ შვიბოდნენ.ისე გამიგია იმენნა LSD ზეთი თუ არ გისხია არ იმუშავებსო და მე კაკრაზ არ მისხია ეგ ზეთი.გარედან უნდა ეწეროს რამე უკანა ხიდს?ძალიან გთხოვთ გამარკვიოთ.ფორესტერი მყავს ამერიკული 2004-იანი 2.5XT.
|
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,073 რეგისტრ.: 29-October 09 მომხმარებელი № 512 ![]() |
2001 წლიანი უტურბინო ფორესტერია, ავტომატი და ელსიდი არ უნდა ჰქონდეს?
კატალოგის მიხედვით კი უნდა ეყენოს, მანქანაც სტოკია... ნაჩალიჩარი და რამე არაა... |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 1,240 რეგისტრ.: 5-September 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 358 ![]() |
ციტატა(Forester76 @ Oct 3 2010, 22:03) [snapback]180584[/snapback] 2001 წლიანი უტურბინო ფორესტერია, ავტომატი და ელსიდი არ უნდა ჰქონდეს? კატალოგის მიხედვით კი უნდა ეყენოს, მანქანაც სტოკია... ნაჩალიჩარი და რამე არაა... რომელი კატალოგის მიხედვით ? უტურბინო ფორესტერებზე ძალიან იშვიათია ...... LSD ძვირი სიამოვნებაა. ამიტომ ვურჩევ ყველას თუ ფორესტერს ყიდულობთ ბარემ ტუბო აიღეთ ... ეს მანქანები მარტო ტურბინით არ განსხვავდება უტურბინოსგან (უფრო ძლიერი ავტომატი, LSD, უკეთესი ყუმბარები, გაცილებით უპრობლემო ძრავი და ....). |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#4
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(Sturbo @ Oct 3 2010, 21:13) [snapback]180588[/snapback] რომელი კატალოგის მიხედვით ? უტურბინო ფორესტერებზე ძალიან იშვიათია ...... LSD ძვირი სიამოვნებაა. ამიტომ ვურჩევ ყველას თუ ფორესტერს ყიდულობთ ბარემ ტუბო აიღეთ ... ეს მანქანები მარტო ტურბინით არ განსხვავდება უტურბინოსგან (უფრო ძლიერი ავტომატი, LSD, უკეთესი ყუმბარები, გაცილებით უპრობლემო ძრავი და ....). ყველა იაპონურ ფორესტეზე დგას უკან LSD, გარდა VDC-იანი მოდელებისა (T25 ძირითადად) ციტატა(shalvaab @ Oct 3 2010, 22:07) [snapback]180612[/snapback] კაკრაზ აღმართი+დიაგონალი იყო.ორი ტრიალებდა მარტო დიაგონალზე.კარგად რომლებიც იდო ისინი არა ოგონდ ![]() ![]() არ გამოვა ეგ ამბავი ვიასკომუფტიან LSD-ზე (ეგეთია სუბარუს ბლოკირებების უმეტესობა) ![]() ვიაზკომუფტას შეუძლია თორქის გარკვეული ნაწილი გადაიტანოს მეორე ბორბალზე, წინა ხიდზე ბლოკირება ფორესტერებს არა აქვთ, შესაბამისად მაგ დროს მხოლოდ უკანა ხიდზეა დამოკიდებული წავა მანქანა თუ არა, იმისთვის რომ აღმართზე ერთმა ბორბალმა დაძრას 1400 კილოგრამიანი მანქანა, საკმაოდ დიდი თორქია საჭირო მაგისთვის, რაც ვიაზკომუფტიან LSD-ს არ შეუძლია ![]() ციტატა(Sturbo @ Oct 3 2010, 22:13) [snapback]180618[/snapback] ტურბინიანს ყველას უნდა ქონდეს ..... სხვათაშორის მექანიკურ კოლოში ხიდებს შორის ბლოკირებისთვის იგივე LSD დგას ამიტომ რთულ სიტუაციაში შეიძლება მხოლოდ ერთი (წინა) წამყვანი საბურავი დაგრჩეს. ანუ მარტო ერთი იბუქსავებს სამი გაჩერდება. ავტომატი სხვა სისტემაა უკანა ხიდი ყველა ვარიანტში ჩართული იქნება შესაბამისად 2 საბურავი (წინა და უკანა) იტრიალებს. ვიცი ცოტა დაუჯერებლად ჟღერს მაგრამ ..... მართალია, მექანიკაზე თუ ძალიან გაუჭირდა მატორს (ძალიან აღმართზე), მხოლოდ წინა 1 ბორბალი იბუქსავებს, დანარჩენები გაჩერდება ![]() ![]() ![]() უკანა ბორბლები კარგად რომ დაიბლოკოს და დიაგონალკა გადალახო, სულ ცოტა SureTrack ბლოკირება მაინც გჭირდება, ანუ კულაჩკოვი, გაზ-66-ებს რომ უყენიათ ეგეთი ![]() ![]() ![]() ![]() ციტატა(Sturbo @ Oct 3 2010, 22:38) [snapback]180625[/snapback] ძალიან რთულ პირობებში თქო .... მაგალითად საშინელი აღმართი (ფეხით რომ ძლივს ახვალ) ფხვიერი გრუნტით. ხშირად დადიხარ ეგეთ ადგილებში ?? ![]() მექანიკას ის პლიუსი აქვს რომ ავტომატისგან განსხვავებით უკანა ხიდი სულ ჩართული აქვს. ავტომატმა შეიძლება დააგვიანოს ხიდის ჩართვა. თოვლზე მოყინულზე ან ტალახში მექანიკა უკეთესად წავა ავტომატმა შეიძლება ფოკუსები ჩაატაროს. ვისაც ავტომატი ყავს და ხედავს წინ ღრმა თოვლია ან ტალახი ჯობია სელექტორი წინასწარ 1 ში თხაროს. VTD-ზე უკანა ხიდი სულ ჩართულია და ვერასოდეს ვერ გამორთავ ![]() და საერთდ LSD არ არის ოფროუდისთვის განკუთვნილი, ასეთი ბლოკირება გამოიყენება მოსახვევებში კარგად შესასვლელად, განსაკუთრებით არათანაბარ ზედაპირზე (ხრეში, თოვლი, მიწა, ყინული), ანუ მანევრირება რომ არ დაკარგო ![]() ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|