![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
როგორც იცით ფორესტერის იაპონური მოდელი t/25 2.5-იანი ძრავით გამოდიოდა მხოლოდ ავტომატები
არის იდეა რომ ამ მანქანაზე დაყენდეს ს/20-ის მექანიკური კარობკა თავისი პანიჟენიით. რას იტყვით ამაზე და როგორ შეაფსებთ, რა პრობლემებს შეიძლება წააწყდეს კაცი ამ პროექტის განსახორციელებლად. ან სადმე რამე სტატია ხომ არ მოგეძევებათ ესეთ რაღAცაზე |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
და რატომ არ ფიქრობთ იმაზე რომ 2.5 ავტომატი უკეთესად დადის ვიდრე 2.0 მექანიკა პანიჟენიით?
![]() 3.0 ლანკასტერებიც არ გამოდის მექანიკით და ვითომ ეგეც გადახურების გამო? ![]() უბრალოდ T/25 ცოტა მაღალი კლასის მანქანაა (ისევე როგორც 3.0 ლანკასტერი) და მექანიკის დაყენება მაგ მოდელებზე არ მიიჩნიეს საჭიროდ იაპონელებმა ![]() ისე თუ არ ვცდები 2.5 ლანკასტერებზე უნდა იდგეს მექანიკა პანიჟენიით ![]() -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 10,227 რეგისტრ.: 23-October 09 მომხმარებელი № 496 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ Oct 4 2010, 17:26) [snapback]180875[/snapback] და რატომ არ ფიქრობთ იმაზე რომ 2.5 ავტომატი უკეთესად დადის ვიდრე 2.0 მექანიკა პანიჟენიით? ![]() 3.0 ლანკასტერებიც არ გამოდის მექანიკით და ვითომ ეგეც გადახურების გამო? ![]() უბრალოდ T/25 ცოტა მაღალი კლასის მანქანაა (ისევე როგორც 3.0 ლანკასტერი) და მექანიკის დაყენება მაგ მოდელებზე არ მიიჩნიეს საჭიროდ იაპონელებმა ![]() +111 მეც ეგრე ვფიქრობ |
|
|
![]() ![]() |