![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() Honorary Subaroid ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 8,360 რეგისტრ.: 3-May 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 60 ![]() |
იყიდება გარემონტებული და აპკატკა გავლილი ძრავი 2.0 EJ. 2,0 ტურბინიანი , მუშაობს იდეალურად
ამჯერად დგას მანქანაზე და მსურველს შეუძლია შეამოწმოს ნებისმიერ ადგილას ხელოსანთან და არა ტრასაზე ![]() კიდევ მაქვს ბლოკი იდეალურ მდგომარეობაში , ვალი გაჩარხული 0,25 კარენოიც და შატუნიც , შატუნები თავის პორშინ კოლცოთი , ანუ მარტო კლადიშები (კარენოი და შატუნი ) აკლია |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
shako_tevzuka
მანდ გვაქვს შემდეგი გამოსავალი, იაფი რომ დაჯდეს და თანაც ავტომატიკა რომ შეგრჩეს: დგამ ტურბინიან მატორს, თავის ტურბინებით და კოლექტორებით და ეკუს ტოვებ იგივეს, მაგრამ ყიდულბ 300-400 დოლარიან კონტროლერს რომელშიც იწერება სმესის, ზაჟიგანიის და ბუსტის მეპები, მუშაობს 5-იანზე. თუ აუთბექს არა აქვს შეიძლება დაგჭირდეს ფართოარხიანი ლამბდას დაყენება, ვინაიდან ეს კონტროლერები ვერ უყურებენ დეტონაციას და ამიტომ უყურებენ გამონაბოლქვის ტემპერატურას, ანუ თუ კონტროლერი თავიდანვე კარგად დანასტროიკდა მერე საკმარისია რომ სმესი არ გაუღარიბდეს და არავითარი დეტონაცია არ იქნება. კიდევ ერთი: მოგიწევს ტურბინიანის ინჟექტორების და ბენზინის წნევის რეგულატორის შეცვლა, შეიძლება ბენზონასოსისაც. კონტროლერის ნასტროიკა რა ჯდება მე მგონი კი იცი და დანარჩენი ხარჯები კი გითხარი. თუ გიღირს ამდენის დახარჯვა საკმაოდ საინტერესო პროექტი გამოვა. ციტატა(SUB 300 @ 5th October 2010 - 20:16) [snapback]181411[/snapback] მერე კარობკას ხიდს რას უშვები ? უტურბინოს კარობკა რას გაუძლებს ავტომატიკაა მე მგონი და მშვენივრად გაუძლებს, უბსოლიტურად უპრობლემოდ |
|
|