![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
როგორც იცით ფორესტერის იაპონური მოდელი t/25 2.5-იანი ძრავით გამოდიოდა მხოლოდ ავტომატები
არის იდეა რომ ამ მანქანაზე დაყენდეს ს/20-ის მექანიკური კარობკა თავისი პანიჟენიით. რას იტყვით ამაზე და როგორ შეაფსებთ, რა პრობლემებს შეიძლება წააწყდეს კაცი ამ პროექტის განსახორციელებლად. ან სადმე რამე სტატია ხომ არ მოგეძევებათ ესეთ რაღAცაზე |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() GURU SUBAROID ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Club member ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 11,778 რეგისტრ.: 21-April 09 მდებარ.: Tbilisi მომხმარებელი № 38 ![]() |
ციტატა(Raven @ 8th October 2010 - 01:36) [snapback]182488[/snapback] ისე მაგდენ ჩალიჩს, ამერიკანჩული 2.5 დასტუკული ძრავით, ატაკეთ შიგნით ჯაპანური 2.5 და ეგაა, უფრო იაფი დაჯდება. მე მგონი იაპონურ AVCS-ის კარი უპირატესობა აქვს. მაგრამ ფორესტერში ფული ხარჯო იმისთვის რომ გააკეთო მანქანა ოფროუდისთვის, მე მგონი უაზრობაა, მაშინ ძალიან ბევრი უნდა დახარჯო რომ რაღაცას დაემსგავსოს, მაგრამ მაინც ვერ გახდება ვერც პაჯერო და ვერც დეფენდერი. |
|
|
![]()
გამოხმაურება
#3
|
|
![]() STI-444 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Moderator_!!! ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 32,417 რეგისტრ.: 1-May 09 მდებარ.: თბილისი მომხმარებელი № 57 ![]() |
ციტატა(maxouni @ Oct 8 2010, 08:40) [snapback]182511[/snapback] მე მგონი იაპონურ AVCS-ის კარი უპირატესობა აქვს. მაგრამ ფორესტერში ფული ხარჯო იმისთვის რომ გააკეთო მანქანა ოფროუდისთვის, მე მგონი უაზრობაა, მაშინ ძალიან ბევრი უნდა დახარჯო რომ რაღაცას დაემსგავსოს, მაგრამ მაინც ვერ გახდება ვერც პაჯერო და ვერც დეფენდერი. ხოდა იმიტომაც არ გამოუშვეს იაპოშკებმა 2.5 მექანიკა ![]() ![]() ამერიკაში კი 2.0 ძრავი უბრალოდ არ გამოდის.... -------------------- ST///G
Crazy Monster Wagon |
|
|
![]() ![]() |