![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
როგორც იცით ფორესტერის იაპონური მოდელი t/25 2.5-იანი ძრავით გამოდიოდა მხოლოდ ავტომატები
არის იდეა რომ ამ მანქანაზე დაყენდეს ს/20-ის მექანიკური კარობკა თავისი პანიჟენიით. რას იტყვით ამაზე და როგორ შეაფსებთ, რა პრობლემებს შეიძლება წააწყდეს კაცი ამ პროექტის განსახორციელებლად. ან სადმე რამე სტატია ხომ არ მოგეძევებათ ესეთ რაღAცაზე |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
იაპონელებს რას გაუგებ. არ ვიცი ეგენი რას ფიქრობენ მაგრამ მე ძალიამ მწყდება გული რომ მარტო ავტომატებია ტ25-ები
პრინციპში დათვლადია ეგ პროექტი და გამოსვლადი. იაპონელებმა რა გადაწყვიტეს თავიანთი ვიწრო ხედვით მაგას თAვი დაანებეთ, რეალური მინუსებს თუ ხედავთ ამაში ეგ დაწერეთ. თუ ეგ ყველაფერი იმის გათვალისწინებით რომ მერე იმ ავტომატურ კოლოფს გაყიდი დ.ა.შ. დაჯდება 200$ არ ღირს თქვენი აზრით ? |
|
|
![]() ![]() |