IPB

გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )

> მექანიკური კარობკა T/25-ში
crimson
გამოხმაურება Oct 4 2010, 15:06
გამოხმაურება #1


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




როგორც იცით ფორესტერის იაპონური მოდელი t/25 2.5-იანი ძრავით გამოდიოდა მხოლოდ ავტომატები

არის იდეა რომ ამ მანქანაზე დაყენდეს ს/20-ის მექანიკური კარობკა თავისი პანიჟენიით. რას იტყვით ამაზე და როგორ შეაფსებთ, რა პრობლემებს შეიძლება წააწყდეს კაცი ამ პროექტის განსახორციელებლად. ან სადმე რამე სტატია ხომ არ მოგეძევებათ ესეთ რაღAცაზე
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
გამოხმაურებები
crimson
გამოხმაურება Oct 8 2010, 10:09
გამოხმაურება #2


mysubaru.ge
**********

ჯგუფი: Root Admin
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 13,292
რეგისტრ.: 5-April 09
მომხმარებელი № 2




ციტატა(PAINKILLER @ 8th October 2010 - 10:56) [snapback]182543[/snapback]
იქნებ უფრო კონკრეტულად აგვიხსნა, რა პონტში ვერ ქაჩავს ავტომატი?


ავტომატი არსებობს ტურბინიანი და უტურბინო smile.gif

ტურბინიანის შემთხვევაში როგორც მოგეხსენება დაბალი კომპრესია აქვს და სანამ ტურბინას გახსნის არის მკვდარი, ძალიან ხშირად კი ვყოფილვართ ისეთ სიტუაციებში სადაც ტურბინას ვერ ხსნის მანქანა დიდი წინაღობის გამო და აბაროტები 2-ზე ზევით ვერ ადის, უკვე მანდ მორჩა კინო. და თუ უცებ მოხდა ისე რომ გახსნა იმხელაზე აბუქსავებს მერე უკვე რომ ისევ ერთ ადგილზე რჩება

გადავიდეთ უტურბინოზე, უტურბინოს კი აქვს ცოტათი მაღAლი კომპრესია მაგრამ ფაქტი ჯიუტია, ავტომატი უტურბინოსაც ძალიან ბევრ შემთხვევაში არ ყოფნის ძAლა ტალახიანი და თოვლიანი აღმართების დასაძლევად. ხშირად გაჩერებულა ჩვენი კლუბელების მანქანები და წინ ვერ წასულა იმის გამო რომ უტურბინო ავტომატს არ აქვს საკმარისი გამწევი ძალა

რაც შეეხება უტურბინო მექანიკას რომელსაც პანიჟენიაც აქვს ზემოთ ჩამოთვლილი მსგავსი პრობლემები ყველაზე ნაკლებად აწუხებს... და პლიუს ავეცეესიანი 2.5-იც თუ ხელს შეუწყობს დამიჯერე მაგაზე მაგარ გამავალ ფორესტერს ბუნებაში ვერ იპოვნი.

აი ესააა ჩემო ბოკა რეალობა და როგორც ხდება ჩვენს პრაქტიკაში, ასე რომ თუ აპირებ ინტერნეტის ფურცლებზე ამოკითხული ციტატების აქ გადმოკოპირებას მაგას ჯობდა ხშირად გევლო ჩვენთან ერთAდ ეგეთ ადგილებში, ან აწი იარო ცოტას რო ჩამოთოვს
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PAINKILLER
გამოხმაურება Oct 8 2010, 10:12
გამოხმაურება #3


STI-444
**********

ჯგუფი: Moderator_!!!
ნიკის ჩასმა
ციტატა
გამოხმაურებები: 32,417
რეგისტრ.: 1-May 09
მდებარ.: თბილისი
მომხმარებელი № 57




ციტატა(crimson @ Oct 8 2010, 10:09) [snapback]182551[/snapback]
ავტომატი არსებობს ტურბინიანი და უტურბინო smile.gif

ტურბინიანის შემთხვევაში როგორც მოგეხსენება დაბალი კომპრესია აქვს და სანამ ტურბინას გახსნის არის მკვდარი, ძალიან ხშირად კი ვყოფილვართ ისეთ სიტუაციებში სადაც ტურბინას ვერ ხსნის მანქანა დიდი წინაღობის გამო და აბაროტები 2-ზე ზევით ვერ ადის, უკვე მანდ მორჩა კინო. და თუ უცებ მოხდა ისე რომ გახსნა იმხელაზე აბუქსავებს მერე უკვე რომ ისევ ერთ ადგილზე რჩება

გადავიდეთ უტურბინოზე, უტურბინოს კი აქვს ცოტათი მაღAლი კომპრესია მაგრამ ფაქტი ჯიუტია, ავტომატი უტურბინოსაც ძალიან ბევრ შემთხვევაში არ ყოფნის ძAლა ტალახიანი და თოვლიანი აღმართების დასაძლევად. ხშირად გაჩერებულა ჩვენი კლუბელების მანქანები და წინ ვერ წასულა იმის გამო რომ უტურბინო ავტომატს არ აქვს საკმარისი გამწევი ძალა

რაც შეეხება უტურბინო მექანიკას რომელსაც პანიჟენიაც აქვს ზემოთ ჩამოთვლილი მსგავსი პრობლემები ყველაზე ნაკლებად აწუხებს... და პლიუს ავეცეესიანი 2.5-იც თუ ხელს შეუწყობს დამიჯერე მაგაზე გამავალი ფორესტერს ბუნებაში ვერ იპოვნი.

აი ესააა ჩემო ბოკა რეალობა და როგორც ხდება ჩვენს პრაქტიკაში, ასე რომ თუ აპირებ ინტერნეტის ფურცლებზე ამოკითხული ციტატების აქ გადმოკოპირებას მაგას ჯობდა ხშირად გევლო ჩვენთან ერთAდ ეგეთ ადგილებში, ან აწი იარო ცოტას რო ჩამოთოვს

არაფრის გადმოკოპირებას არ ვაპირებ, იმიტომ გკითხე შენ თუ გამოცდილი გაქვს რა პონტში ვერ ქაჩავსთქო ავტომატიკა smile.gif

სიარულით რამდენიც შემიძლია და დრო მაქვს ყველგან დავდივარ, მაგრამ სპეციალურად მანქანის გამოსაცდელად ვერ შევვარდები სადღაც მოუსვლელში biggrin.gif

ისე საინტერესოა ტურბინიან ავტომატიკას თორქი რომ არ ჰყოფნის დაბლებზე, ჩემთან როგორ იქნება ეგ ამბავი? wink.gif AVCS-იც მაქვს და მაღალი კომპრესიაც (კუმშვის ხარისხი 10:1-ზე), ტურბინა 2000-იდან ბუსტავს smile.gif პახოდუ VTD მაქვს და თორქის გადატანა უკანა ხიდზე და ეგეთი მაიმუნობები არ სჭირდება, ანუ წინა ხიდის ბუქსაობის შანსიც მცირეა...


--------------------
ST///G

Crazy Monster Wagon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

გამოხმაურება ამ თემაში
crimson   მექანიკური კარობკა T/25-ში   Oct 4 2010, 15:06
Vajika   crimson კოტე ვის მან...   Oct 4 2010, 15:12
shreketa   ძან მაგარი იქნება..2...   Oct 4 2010, 15:15
mishaj   crimson თვითონ კოლო...   Oct 4 2010, 15:24
datoxachi   კარგი თემაა,მეც მა...   Oct 4 2010, 15:26
crimson  

Reply to this topicStart new topic
ამ თემას კითხულობს 1 მომხმარებელი (მათ შორის 1 სტუმარი და 0 დამალული მომხმარებელი)
0 მომხმარებელი:

 



Recomended: Subaru-Motors.ge