![]() |
გამარჯობათ ! ( შესვლა | დარეგისტრირება )
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#1
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
როგორც იცით ფორესტერის იაპონური მოდელი t/25 2.5-იანი ძრავით გამოდიოდა მხოლოდ ავტომატები
არის იდეა რომ ამ მანქანაზე დაყენდეს ს/20-ის მექანიკური კარობკა თავისი პანიჟენიით. რას იტყვით ამაზე და როგორ შეაფსებთ, რა პრობლემებს შეიძლება წააწყდეს კაცი ამ პროექტის განსახორციელებლად. ან სადმე რამე სტატია ხომ არ მოგეძევებათ ესეთ რაღAცაზე |
|
|
![]() |
![]()
გამოხმაურება
#2
|
|
![]() mysubaru.ge ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ჯგუფი: Root Admin ნიკის ჩასმა ციტატა გამოხმაურებები: 13,292 რეგისტრ.: 5-April 09 მომხმარებელი № 2 ![]() |
ციტატა(PAINKILLER @ 8th October 2010 - 11:12) [snapback]182553[/snapback] ჩემთან როგორ იქნება ეგ ამბავი? AVCS-იც მაქვს და მაღალი კომპრესიაც (კუმშვის ხარისხი 10:1-ზე) პახოდუ VTD მაქვს და თორქის გადატანა უკანა ხიდზე და ეგეთი მაიმუნობები არ სჭირდება, ანუ წინა ხიდის ბუქსაობის შანსიც მცირეა... ოო ეგ საინტერესო იქნება, მაგრამ შიტოკებს რა უნდა უყო ? |
|
|
![]() ![]() |